  • Data: 2015-03-16 17:32:12
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-03-16 09:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > Ok. Ale załózmy ze masz miejsce gdzie jest 90 i nagle masz tam kilka
    > wypadków bo ktos wypada z drogi.
    > To co robisz?

    > Mówisz, ze obecnie się tego nie robi?

    A robi się? To skąd słynny radar na Wisłostradzie? Podobno przez tunel -
    ja co prawda nie rozumiem co niebezpiecznego w całkowitym odseparowaniu
    pieszych od samochodów i dlaczego tam gdzie są skrzyżowania i bulwary (z
    nietrzeżwymi) wokół można 70, a w tunelu gdzie nie ma pieszych,
    zabudowań jest 50, ale idąc twoim tokiem rozumowania (patrzmy ile jadą)
    powinno być 90. Tak się tam jeżdzi i apokalipsy nie ma - w myśl nowych
    wytycznych tak co piątemu należałoby zatrzymać prawko, a jednak trup się
    nie ściele:P

    Z niecierpliwością czekam co zrobią jak zbudują autostradę w tunelu;)

    Shrek.