  • Data: 2015-03-16 19:09:37
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Roboty? Łudzisz sie, ze jak tu cos napiszesz, to zaraz ZDM przyleci,

    Nie.
    Nie mam żadnych złudzeń co do tego, czego mogę się spodziewać po naszym
    państwie.
    Oprócz tego, że będą mnie próbowali okraść na każdym kroku, to niczego.

    Za to Ty się łudzisz, że jak coś chcesz się dowiedzieć, to zaraz ktoś
    przyleci i będzie Ci wymyślał na rozkaz nowe rozwiązania.

    > Znaczy nic nie wymysliłęs jeszcze?

    Nie, bo nie zacząłem i nie mam takiego zamiaru.
    Nie widzę potrzeby takiego bicia piany.

    > Odniosłem się do pomysłów

    Nie - odniosłeś się do krytyki obecnego stanu.

    > Co mam zrobic, ze uwazam wprowadzanie kolejnych
    > znaków za niepotrzebne komplikowanie spraw

    No to musisz bardziej się skupić na tym co czytasz, bo ja nic takiego nie
    proponowałem.
    Wręcz przeciwnie - proponowałem wyrzucenie w cholerę wszystkich znaków z
    limitami i w ogóle tak ze 3/4 obecnych przepisów.
    I tak większość użytkowników dróg ma je gdzieś, a służą tylko do wystawiania
    mandatów.