  • Data: 2015-03-16 18:59:53
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Dyskusja mnie interesuje, ale odwalanie za kogoś roboty nie.

    Roboty? Łudzisz sie, ze jak tu cos napiszesz, to zaraz ZDM przyleci,
    przeczyta, krzyknie EUREKA i wprowadzi w zycie? Masz wysokie mniemanie o
    swoich pomysłach i chyba jestes lekko oderwany od rzeczywisotsci.

    > Jak ktoś coś wymyśli jego zdaniem dobrego, to niech tu napisze -
    > zanalizujemy, skrytykujemy, podyskutujemy.

    Znaczy nic nie wymysliłęs jeszcze?

    > To co napisałeś to było czystej wody czepialstwo, że niby jest dobrze
    > jak jest.

    Odniosłem się do pomysłów. Co mam zrobic, ze uwazam wprowadzanie kolejnych
    znaków za niepotrzebne komplikowanie spraw, skoro juz te ktore mamy nie
    zawsze sa dobrze ustawiane...