  • Data: 2015-03-16 18:37:05
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-16 o 17:31, Budzik pisze:

    > Zaraz, zaraz - jak bedzie bariera i samochody zamiast na drugi pas beda
    > wpadac na barierke to jest ok?

    tak, jest ok bo nie idą na czołówkę z niewinnymi rajdowcami z naprzeciwka

    > Z ciekawosci - jezdzisz po zakretach z predkosciami znakowymi?

    z prędkościami znakowymi jeżdżę jak wracam z ciężkiej nocki w pracy albo
    jak przez tydzień pracuję po 16h dziennie. W pozostałym czasie jeżdżę 'z
    prędkością bezpieczną' (co nie oznacza że to się nie pokrywa, w mieście
    jeżdżę jak inni, na autostradzie szybciej)

    > Nie wiem, byc moze dlatego, ze na autostradzie zadko jade wiecej niz 130 na
    > godzine to problemu az tak nie zauwazam.
    > Włączy kierunkowskaz czy nie - przewaznie widze co chcą zrobic kierowcy
    > przede mna.

    jadąc szybciej też widzę co chcą zrobić - ale często nie po
    kierunkowskazach, po prostu widać że ktoś może zechcieć zmienić pas i
    trzeba zwolnić

    > Mysle, ze oni na tych egzaminach jednak oceniaja tez jakies ogólne
    > obchodzenie sie z samochodem (płynnosc ruszania, zmiany biegów etc)

    ale niestety o sytuacjach ekstremalnych na kursie czy egzaminie
    praktycznie nic nie ma - postawiłbym nawet tezę, że przez to jest więcej
    wypadków niż przez nadmierną prędkość

    > Ja nie zdałem za pierwszym razem i pomimo tego ze powodem były np.
    > kierunkowskazy to wiem ze ogólnie nie zdałem własnie dlatego, ze słabo
    > obchodziłem sie z autem.
    > Potem pojezdziłem pare godzin ciotecznym maluchem po osiedlu, nabrałem
    > pewnosci i od razu zdałem bez problemu.

    to chyba najlepsza opcja. Mi ojciec dawał pojeździć od małego - pamiętam
    pierwszy raz na jakimś opuszczonym lotnisku uczyłem się ruszać Fiatem
    Uno - siedząc na poduszce (a w zasadzie półstojąc bo byłem w pierwszej
    albo drugiej klasie podstawówki)
    ale ja to w wieku 10 lat dostałem od kuzyna pierwszego 'komarka' i od
    tego czasu zbierałem pieniądze, żeby już w wieku 15 lat uzbierać na WSK
    125 ;)

    Łukasz