eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejne BMW zabrało człowiekaRe: Kolejne BMW zabrało człowieka
  • Data: 2015-03-16 18:59:53
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    >>> ale wypadki dlaczego? takiego jak na filmiku w ogóle nie biorę pod
    >>> uwagę, ew. sprawdzam jakość asfaltu i barier oddzielających pasy ;)
    >>>
    >> Zaraz, zaraz - jak bedzie bariera i samochody zamiast na drugi pas
    >> beda wpadac na barierke to jest ok?
    >
    > tak, jest ok bo nie idą na czołówkę z niewinnymi rajdowcami z
    > naprzeciwka
    >
    A nie powinno być tak, zeby nikt nie wypadał?
    >>>
    >>>>> Na niebezpiecznych zakrętach stawiać znak "prędkość sugerowana",
    >>>>
    >>>> Niepotrzebne komplikowanie - na niebezpiecznych zakretach policja
    >>>> nie suszy, wiec spokojnie mozesz znak dokładnie tak traktować.
    >>>
    >>> może i tak, jakby znaki zniknęły to ludzie szybko nauczyliby się
    >>> myśleć
    >>>
    >> Z ciekawosci - jezdzisz po zakretach z predkosciami znakowymi?
    >
    > z prędkościami znakowymi jeżdżę jak wracam z ciężkiej nocki w pracy
    > albo jak przez tydzień pracuję po 16h dziennie. W pozostałym czasie
    > jeżdżę 'z prędkością bezpieczną' (co nie oznacza że to się nie
    > pokrywa, w mieście jeżdżę jak inni, na autostradzie szybciej)
    >
    A dlaczego ze znakowymi po pracy?
    >>
    >>>> Karanie za brak kierunkowskazów? Powinienes słyszeć jak teraz
    >>>> głosno ci klaszcze.
    >>>
    >>> niestety, na autostradzie to nagminne i wydaje mi się że nawet
    >>> ludzie którzy w mieście używają kierunkowskazów jak wjadą na
    >>> autostradę to o nich zapominają (nie wiem co im przyświeca - jak
    >>> mieć wypadek to już porządny, a nie jakąś tam stłuczkę?)
    >>>
    >> Nie wiem, byc moze dlatego, ze na autostradzie zadko jade wiecej niz
    >> 130 na godzine to problemu az tak nie zauwazam.
    >> Włączy kierunkowskaz czy nie - przewaznie widze co chcą zrobic
    >> kierowcy przede mna.
    >
    > jadąc szybciej też widzę co chcą zrobić - ale często nie po
    > kierunkowskazach, po prostu widać że ktoś może zechcieć zmienić pas i
    > trzeba zwolnić
    >
    >> Mysle, ze oni na tych egzaminach jednak oceniaja tez jakies ogólne
    >> obchodzenie sie z samochodem (płynnosc ruszania, zmiany biegów etc)
    >
    > ale niestety o sytuacjach ekstremalnych na kursie czy egzaminie
    > praktycznie nic nie ma - postawiłbym nawet tezę, że przez to jest
    > więcej wypadków niż przez nadmierną prędkość
    >
    Zgoda.
    Aczkolwiek nie wiem jak wyglada kurs w ostatnich latach - moge sie tylko
    domyslac.

    >> Ja nie zdałem za pierwszym razem i pomimo tego ze powodem były np.
    >> kierunkowskazy to wiem ze ogólnie nie zdałem własnie dlatego, ze
    >> słabo obchodziłem sie z autem.
    >> Potem pojezdziłem pare godzin ciotecznym maluchem po osiedlu,
    >> nabrałem pewnosci i od razu zdałem bez problemu.
    >
    > to chyba najlepsza opcja. Mi ojciec dawał pojeździć od małego -
    > pamiętam pierwszy raz na jakimś opuszczonym lotnisku uczyłem się
    > ruszać Fiatem Uno - siedząc na poduszce (a w zasadzie półstojąc bo
    > byłem w pierwszej albo drugiej klasie podstawówki)
    > ale ja to w wieku 10 lat dostałem od kuzyna pierwszego 'komarka' i od
    > tego czasu zbierałem pieniądze, żeby już w wieku 15 lat uzbierać na
    > WSK 125 ;)
    >
    :)
    Bo niestety nic nie zastąpi godzin spedzonych za kierownicą.
    Szkolenia pomagaja ale doswaidczenie jest bardzo bardzo wazne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: