    Date: Sun, 15 Mar 2015 21:13:28 +0100
    From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka

    W dniu 2015-03-15 o 17:35, Cavallino pisze:

    > Ta jasne, bo kapelusz był, widział i wie, że to akurat z powodu
    > przekroczenia prędkości.
    > A nie nikłych umiejętności.
    Kapelusz wie, że ten wypadek był akurat przez nikłe umiejętności, ale
    też kapelusz czeka, aż tam się pojawi ograniczenie do 50 i barierki.
    Prędzej czy później się pojawi. Oczywiście i tak wszyscy to oleją, więc
    po kolejnym wypadku będzie 40.

    > No i - jesteś przekonany że o taką prędkość chodziło przedpiszcy?
    > Bo ja jestem dziwnie spokojny, że chodziło o jakiś bzdurny, stały limit.

    Mi tam ten limit jest potrzebny jak zęby w tyłku. Tak samo jak i wiele
    innych limitów. Co nie zmienia faktu, że wiele ograniczeń jest dlatego,
    że jakiemuś geniuszowi wbrew oczekiwaniom jakimś cudem udało się tam zabić.

    Pozdrawiam,
    Jarek