  • Data: 2015-03-15 20:59:49
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-15 o 13:00, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Jaroslaw Postawa" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:550573e7$0$2206$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Jaką prędkość?
    > Tą obliczoną dla Kamaza obładowanego węglem, jadącego po lodzie, czy
    > jakąś sensowną masz na myśli?
    Jeśli dobrze pamiętam, to między Wrocławiem i Bielanami kiedyś nie było
    ograniczeń. Barier nie było na pewno. Ale trafiło się paru szybkich
    wściekłych, którzy się tam pozabijali. Wątpię, czy jadąc 90. To
    decydenci zakładają, że skoro przy ograniczeniu 90 są wypadki, to dajmy
    60. Znam jeszcze parę miejsc, gdzie zastosowano podobny dupochron przed
    prokuratorem.

    Nie zmienia faktu to, że tych wypadków nie spowodowali prawdopodobnie
    ludzie jadący z sensowną prędkością, tylko zapie... miszczowie
    przekonani o magii trzyliterowych skrótów i swoich niesamowitych
    umiejętnościach. Pośrednio uderza to w jeżdżących rozsądnie i znających
    swoje ograniczenia, bo przez kretynów muszą jeździć wolniej.

    > KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

    Eeee tam. I tak mnie nie splonkujesz. Po tylu ostrzeżeniach przestałem
    się już tym martwić. :)

    Pozdrawiam,
    Jarek