eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views SubscribeRe: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
  • Data: 2023-09-09 18:24:29
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: RadosławF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2023 o 17:09, a a pisze:

    wyjsciu z samochodu

    kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
    lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
    jazdy powrotnej.

    ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,

    cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
    Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.

    światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.

    > To jest bełkot.
    >
    > Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i ta
    nie żre akumulatora.

    > Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
    gęsiego
    > i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
    wyladowująca akumulator

    > To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
    >
    > 1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
    wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.

    Jesteś jednym z tych idiotów nie ogarniającym przełączników świateł?
    Kup jakieś mniej skomplikowane auto. :-)