eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2023-09-08 21:00:20
    Temat: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: a a <m...@g...com>

    Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po
    wyjsciu z samochodu
    234 views
    Subscribe

    I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów

    Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
    a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
    kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
    lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
    jazdy powrotnej.

    Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem Volkswagena, ale
    stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,

    I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na cała
    noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
    i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
    Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.

    I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe światła
    pozycyjne przód, tył, z jednej strony.

    A po kiego grzyba ?>

    To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.


  • 2. Data: 2023-09-09 13:07:14
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2023-09-08 o 21:00, a a pisze:
    > Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po
    wyjsciu z samochodu
    > 234 views
    > Subscribe
    >
    > I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
    >
    > Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
    > a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
    kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
    lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
    jazdy powrotnej.
    >
    > Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem Volkswagena,
    ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
    >
    > I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
    cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
    > i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
    Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
    >
    > I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
    światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
    >
    > A po kiego grzyba ?>
    >
    > To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.

    nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
    kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
    możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
    miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
    oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
    fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
    wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
    ubiegłego wieku.


  • 3. Data: 2023-09-09 14:00:18
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:b8729f0b-905e-4301-a4d6-43d76140eb78n@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

    > Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła
    > pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu
    >
    > I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
    >
    > Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy,
    > wysiadamy, a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w
    > zalezności od pozycji kierunkowwskazu, pozostają włączone do
    > usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na lotnisku i wracamy za 2
    > tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do jazdy
    > powrotnej.

    ale o co chodzi?

    Samochody są tak projektowane żeby statystyczny debil
    był zadowolony. Wysportowany łeb żylak, 190cm, w wolnym czasie piłkarz.
    Częsty gość siłki.

    Wszystko ma działać i zachowywać się jak w aucie
    u jego starego jak jeżdził po łące na kolanach uczył sie kręcić
    kierownicą.

    To jest element bezpieczeństwa. Jakby komputer wyłączył lampki i TIR
    najechał i zabił jego Karynę tipsiarę spasioną 163cm z tatuażami to
    byłaby afera.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.


  • 4. Data: 2023-09-09 14:10:09
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.09.2023 o 14:00, PiteR pisze:
    > in <news:b8729f0b-905e-4301-a4d6-43d76140eb78n@googlegr
    oups.com>
    > user a a pisze tak:
    >
    >> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła
    >> pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu
    >>
    >> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
    >>
    >> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy,
    >> wysiadamy, a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w
    >> zalezności od pozycji kierunkowwskazu, pozostają włączone do
    >> usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na lotnisku i wracamy za 2
    >> tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do jazdy
    >> powrotnej.
    >
    > ale o co chodzi?
    >
    > Samochody są tak projektowane żeby statystyczny debil
    > był zadowolony. Wysportowany łeb żylak, 190cm, w wolnym czasie piłkarz.
    > Częsty gość siłki.
    >
    > Wszystko ma działać i zachowywać się jak w aucie
    > u jego starego jak jeżdził po łące na kolanach uczył sie kręcić
    > kierownicą.
    >
    > To jest element bezpieczeństwa. Jakby komputer wyłączył lampki i TIR
    > najechał i zabił jego Karynę tipsiarę spasioną 163cm z tatuażami to
    > byłaby afera.
    >

    A informuje bryka, że zostawiła te światła?


  • 5. Data: 2023-09-09 15:44:24
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.09.2023 o 14:10, io pisze:

    >> To jest element bezpieczeństwa. Jakby komputer wyłączył lampki i TIR
    >> najechał i zabił jego Karynę tipsiarę spasioną 163cm z tatuażami to
    >> byłaby afera.
    >>
    >
    > A informuje bryka, że zostawiła te światła?

    Czym? Bejsbolem w poniemiecki głupi łeb? Przecież się świecą :>

    Tak nawiasem to trzeba czytać instrukcję bo od miliardów lat ta opcja
    jest w podstawie w sensie, że tak ma być.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>


  • 6. Data: 2023-09-09 16:40:41
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.09.2023 o 15:44, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 09.09.2023 o 14:10, io pisze:
    >
    >>> To jest element bezpieczeństwa. Jakby komputer wyłączył lampki i TIR
    >>> najechał i zabił jego Karynę tipsiarę spasioną 163cm z tatuażami to
    >>> byłaby afera.
    >>>
    >>
    >> A informuje bryka, że zostawiła te światła?
    >
    > Czym? Bejsbolem w poniemiecki głupi łeb?

    Sygnałem dźwiękowym?

    > Przecież się świecą :>

    I jak niby w dzień je widać?

    >
    > Tak nawiasem to trzeba czytać instrukcję bo od miliardów lat ta opcja
    > jest w podstawie w sensie, że tak ma być.
    >

    Nawiasem mówiąc to jesteś głupi jak but z lewej nogi bo jak wyżej :-)


  • 7. Data: 2023-09-09 16:56:57
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.09.2023 o 16:40, io pisze:

    >>>> To jest element bezpieczeństwa. Jakby komputer wyłączył lampki i TIR
    >>>> najechał i zabił jego Karynę tipsiarę spasioną 163cm z tatuażami to
    >>>> byłaby afera.
    >>>>
    >>>
    >>> A informuje bryka, że zostawiła te światła?
    >>
    >> Czym? Bejsbolem w poniemiecki głupi łeb?
    >
    > Sygnałem dźwiękowym?

    Srowym? Jak długo ma ten sygnał brzmieć i dlaczego?
    >
    >> Przecież się świecą :>
    >
    > I jak niby w dzień je widać?

    No widać, ja sprawdzam i widzę. Nie widzisz? Ić do oczologa.
    >
    >>
    >> Tak nawiasem to trzeba czytać instrukcję bo od miliardów lat ta opcja
    >> jest w podstawie w sensie, że tak ma być.
    >>
    >
    > Nawiasem mówiąc to jesteś głupi jak but z lewej nogi bo jak wyżej :-)

    Ty jesteś głupi nawet bez butów :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>


  • 8. Data: 2023-09-09 17:09:39
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 9 September 2023 at 13:07:42 UTC+2, DaNsOuNd wrote:
    > W dniu 2023-09-08 o 21:00, a a pisze:
    > > Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po
    wyjsciu z samochodu
    > > 234 views
    > > Subscribe
    > >
    > > I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
    > >
    > > Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
    > > a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
    kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
    lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
    jazdy powrotnej.
    > >
    > > Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem Volkswagena,
    ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
    > >
    > > I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
    cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
    > > i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
    Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
    > >
    > > I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
    światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
    > >
    > > A po kiego grzyba ?>
    > >
    > > To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
    > nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
    > kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
    > możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
    > miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
    > oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
    > fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
    > wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
    > ubiegłego wieku.

    To jest bełkot.

    Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i ta
    nie żre akumulatora.

    Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
    gęsiego
    i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
    wyladowująca akumulator

    To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.

    1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
    wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.


  • 9. Data: 2023-09-09 18:24:29
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 09.09.2023 o 17:09, a a pisze:

    >>> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po
    wyjsciu z samochodu
    >>> 234 views
    >>> Subscribe
    >>>
    >>> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
    >>>
    >>> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
    >>> a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
    kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
    lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
    jazdy powrotnej.
    >>>
    >>> Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem Volkswagena,
    ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
    >>>
    >>> I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
    cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
    >>> i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
    Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
    >>>
    >>> I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
    światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
    >>>
    >>> A po kiego grzyba ?>
    >>>
    >>> To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
    >> nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
    >> kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
    >> możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
    >> miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
    >> oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
    >> fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
    >> wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
    >> ubiegłego wieku.
    >
    > To jest bełkot.
    >
    > Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i ta
    nie żre akumulatora.
    >
    > Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
    gęsiego
    > i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
    wyladowująca akumulator
    >
    > To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
    >
    > 1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
    wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.

    Jesteś jednym z tych idiotów nie ogarniającym przełączników świateł?
    Kup jakieś mniej skomplikowane auto. :-)


    Pozdrawiam


  • 10. Data: 2023-09-09 20:40:21
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 9 September 2023 at 18:24:34 UTC+2, RadosławF wrote:
    > W dniu 09.09.2023 o 17:09, a a pisze:
    > >>> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył
    po wyjsciu z samochodu
    > >>> 234 views
    > >>> Subscribe
    > >>>
    > >>> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
    > >>>
    > >>> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
    > >>> a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
    kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
    lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
    jazdy powrotnej.
    > >>>
    > >>> Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem
    Volkswagena, ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
    > >>>
    > >>> I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
    cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
    > >>> i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
    Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
    > >>>
    > >>> I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
    światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
    > >>>
    > >>> A po kiego grzyba ?>
    > >>>
    > >>> To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
    > >> nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
    > >> kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
    > >> możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
    > >> miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
    > >> oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
    > >> fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
    > >> wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
    > >> ubiegłego wieku.
    > >
    > > To jest bełkot.
    > >
    > > Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i
    ta nie żre akumulatora.
    > >
    > > Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
    gęsiego
    > > i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
    wyladowująca akumulator
    > >
    > > To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
    > >
    > > 1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
    wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.


    paszoł won tłumoku

    Producent nie może wbudowywać w samochód wadliwej funkcjonalności, wyładowywującej
    aku

    Przepisy ruchu drogowego w Mimcach, UK, UE, Polsce nie przewidują takiego tricku w
    samochodzie.

    Co więcej, ta wada unieważnia homologacje samochodu jako modelu, gdyz wyładowywuje
    aku, po opuszczeniu samochodu przez kierowcę

    Szkoda czasu na ględzenie.

    Volkswagen musi uznać swoja winę i wezwać wszystkich kierowców wadliwych Wieśwagenów
    i zaoferować im bezpłatny upgrade softu komputera, aby wada fabryczna nie ujawniała
    się.

    Kto uparty i mu to lotto, n iech oświetla swego wieśwagena nocą, na oświetlonych
    drogach i za dnia, gdy widocznośc doskonała,
    bo wada nie jest sterowana porą dnia, czy czujnikiem aktywności słonca.

    To wyjątkowo tandetna wada fabryczna i należy zaprosic adwokata Hagemanna z Hameryki,
    który wygrywa wszystkie zbiorowe pozwy konsumenckie i wygrał DieselGate za oceanem i
    100.000 nowych, wadliwych Wieśwagenów zutylizowano, bo nie były naprawialne, aby
    wystąpił z pozwem w imieniu kierowców Wieśwagenów

    Importerem Wieśwagenów w Polsce, z prawem wyłączności, był Kulczyk i to on odpowiada
    za wprowadzenie wadliwych Wieśwagenów na rynek Polski

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: