eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views SubscribeRe: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
  • Data: 2023-09-10 12:33:03
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: RadosławF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 09.09.2023 o 20:40, a a pisze:

    >>>>> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył
    po wyjsciu z samochodu
    >>>>> 234 views
    >>>>> Subscribe
    >>>>>
    >>>>> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
    >>>>>
    >>>>> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
    >>>>> a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
    kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
    lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
    jazdy powrotnej.
    >>>>>
    >>>>> Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem
    Volkswagena, ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
    >>>>>
    >>>>> I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
    cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
    >>>>> i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
    Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
    >>>>>
    >>>>> I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
    światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
    >>>>>
    >>>>> A po kiego grzyba ?>
    >>>>>
    >>>>> To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
    >>>> nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
    >>>> kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
    >>>> możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
    >>>> miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
    >>>> oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
    >>>> fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
    >>>> wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
    >>>> ubiegłego wieku.
    >>>
    >>> To jest bełkot.
    >>>
    >>> Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i
    ta nie żre akumulatora.
    >>>
    >>> Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
    gęsiego
    >>> i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
    wyladowująca akumulator
    >>>
    >>> To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
    >>>
    >>> 1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
    wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.
    >
    >
    > paszoł won tłumoku

    Nawzajem.

    > Producent nie może wbudowywać w samochód wadliwej funkcjonalności, wyładowywującej
    aku

    Znaczy producenci powinni zlikwidować światła,

    > Przepisy ruchu drogowego w Mimcach, UK, UE, Polsce nie przewidują takiego tricku w
    samochodzie.

    W niemczech przewidują.

    > Co więcej, ta wada unieważnia homologacje samochodu jako modelu, gdyz wyładowywuje
    aku, po opuszczeniu samochodu przez kierowcę

    Kretynie, dalej postulujesz likwidację świateł, wszak jak idiota ich
    nie zgasi to rozładują mu akumulator nawet po opuszczeniu pojazdu przez
    kierowcę.

    > Szkoda czasu na ględzenie.

    Ty nie gledzisz, ty pierdolisz jak potłuczony.

    > Volkswagen musi uznać swoja winę i wezwać wszystkich kierowców wadliwych
    Wieśwagenów i zaoferować im bezpłatny upgrade softu komputera, aby wada fabryczna nie
    ujawniała się.
    >
    > Kto uparty i mu to lotto, n iech oświetla swego wieśwagena nocą, na oświetlonych
    drogach i za dnia, gdy widocznośc doskonała,
    > bo wada nie jest sterowana porą dnia, czy czujnikiem aktywności słonca.
    >
    > To wyjątkowo tandetna wada fabryczna i należy zaprosic adwokata Hagemanna z
    Hameryki, który wygrywa wszystkie zbiorowe pozwy konsumenckie i wygrał DieselGate za
    oceanem i 100.000 nowych, wadliwych Wieśwagenów zutylizowano, bo nie były
    naprawialne, aby wystąpił z pozwem w imieniu kierowców Wieśwagenów
    >
    > Importerem Wieśwagenów w Polsce, z prawem wyłączności, był Kulczyk i to on
    odpowiada za wprowadzenie wadliwych Wieśwagenów na rynek Polski

    :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: