-
Data: 2023-09-09 20:40:21
Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Saturday, 9 September 2023 at 18:24:34 UTC+2, RadosławF wrote:
> W dniu 09.09.2023 o 17:09, a a pisze:
> >>> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył
po wyjsciu z samochodu
> >>> 234 views
> >>> Subscribe
> >>>
> >>> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
> >>>
> >>> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
> >>> a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
jazdy powrotnej.
> >>>
> >>> Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem
Volkswagena, ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
> >>>
> >>> I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
> >>> i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
> >>>
> >>> I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
> >>>
> >>> A po kiego grzyba ?>
> >>>
> >>> To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
> >> nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
> >> kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
> >> możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
> >> miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
> >> oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
> >> fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
> >> wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
> >> ubiegłego wieku.
> >
> > To jest bełkot.
> >
> > Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i
ta nie żre akumulatora.
> >
> > Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
gęsiego
> > i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
wyladowująca akumulator
> >
> > To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
> >
> > 1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.
paszoł won tłumoku
Producent nie może wbudowywać w samochód wadliwej funkcjonalności, wyładowywującej
aku
Przepisy ruchu drogowego w Mimcach, UK, UE, Polsce nie przewidują takiego tricku w
samochodzie.
Co więcej, ta wada unieważnia homologacje samochodu jako modelu, gdyz wyładowywuje
aku, po opuszczeniu samochodu przez kierowcę
Szkoda czasu na ględzenie.
Volkswagen musi uznać swoja winę i wezwać wszystkich kierowców wadliwych Wieśwagenów
i zaoferować im bezpłatny upgrade softu komputera, aby wada fabryczna nie ujawniała
się.
Kto uparty i mu to lotto, n iech oświetla swego wieśwagena nocą, na oświetlonych
drogach i za dnia, gdy widocznośc doskonała,
bo wada nie jest sterowana porą dnia, czy czujnikiem aktywności słonca.
To wyjątkowo tandetna wada fabryczna i należy zaprosic adwokata Hagemanna z Hameryki,
który wygrywa wszystkie zbiorowe pozwy konsumenckie i wygrał DieselGate za oceanem i
100.000 nowych, wadliwych Wieśwagenów zutylizowano, bo nie były naprawialne, aby
wystąpił z pozwem w imieniu kierowców Wieśwagenów
Importerem Wieśwagenów w Polsce, z prawem wyłączności, był Kulczyk i to on odpowiada
za wprowadzenie wadliwych Wieśwagenów na rynek Polski
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.23 21:23 Rutkowski, Jacek
- 10.09.23 00:19 a a
- 10.09.23 09:12 Ghost
- 10.09.23 12:33 RadosławF
- 10.09.23 16:45 a a
- 10.09.23 19:08 ąćęłńóśźż
- 10.09.23 23:14 RadosławF
- 10.09.23 23:18 a a
- 11.09.23 21:00 a a
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=