eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views SubscribeRe: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
  • Data: 2023-09-09 20:40:21
    Temat: Re: Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył po wyjsciu z samochodu 234 views Subscribe
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Saturday, 9 September 2023 at 18:24:34 UTC+2, RadosławF wrote:
    > W dniu 09.09.2023 o 17:09, a a pisze:
    > >>> Kolejna wada fabryczna Volkswagen Passat - włączone światła pozyjne przód, tył
    po wyjsciu z samochodu
    > >>> 234 views
    > >>> Subscribe
    > >>>
    > >>> I te wadę aktywuje przełacznik kierunkowskazów
    > >>>
    > >>> Skręcamy na parking z włączonym kierunkowskazem, parkujemy, wysiadamy,
    > >>> a światła pozycjne przód, tyl, lewe lub prawe, w zalezności od pozycji
    kierunkowwskazu, pozostają włączone do usranej śmierci i jak zaparkowaliśmy na
    lotnisku i wracamy za 2 tygodnie, to aku wyladowany i samochód nie nadaje sie do
    jazdy powrotnej.
    > >>>
    > >>> Znalazłem w książce pojazdu, że to Kulczyk był wyłącznym importerem
    Volkswagena, ale stare gruchoty trafiały do Polski przez granicę zachodnią.,
    > >>>
    > >>> I może koncepcja aby kierunkowskaz włączał światła pozycjne tylne i przednie na
    cała noc, zadziałał w Mimcach, ale nie w Polsce
    > >>> i Polska powinna uznać taka funkcjonalnośc za wadę fabryczną i fabryczny serwis
    Volkswagena powinien wyłaczyć tę wadliwwą funkcję na stałe w komputerze.
    > >>>
    > >>> I tysiące Volkswagenów zaparkowane w Polsce wzdłuż ulic i świecą się wadliwe
    światła pozycyjne przód, tył, z jednej strony.
    > >>>
    > >>> A po kiego grzyba ?>
    > >>>
    > >>> To nie jest pulsująca sygnalizacja awaryjna.
    > >> nawet w latach osiemdziesiątych samochody miały taką funkcję. A tu się
    > >> kolo obudził. To jest po to że jak zostawisz auto zaparkowane na ulicy
    > >> możesz włączyć pozycję po jednej stronie pojazdu, od drogi aby w
    > >> miejscach nie oświetlonych nikt ci nie najechał na pojazd. To nie jest
    > >> oświetlenie awaryjne żółte więc nie będzie pulsować. Żadna wada
    > >> fabryczna tylko fantastyczny gadżet dla bezpieczeństwa. Jak pisałem
    > >> wcześniej, ojca Skoda 1000MB już to miała w latach osiemdziesiątych
    > >> ubiegłego wieku.
    > >
    > > To jest bełkot.
    > >
    > > Widocznośc dla nadjeżdżającego samochodu zapewnia naklejenie folii odblaskowej i
    ta nie żre akumulatora.
    > >
    > > Codziennie widzę te wadliwe passaty, zaparkowane na dobrze oswietlonych ulicach,
    gęsiego
    > > i wszyscy sa ok, ale Passaty świecą jakby nie miały mózgu, bo to wada fabryczna,
    wyladowująca akumulator
    > >
    > > To jest fantastyczne goowno, wyładowujące aku.
    > >
    > > 1000 kierowców Passatów jedzie na lotnisko, parkuje, leci na urlop, wraca, a aku
    wyladowane, bo oświetlenie było właczone, nikomu do niczego nie potrzebne.


    paszoł won tłumoku

    Producent nie może wbudowywać w samochód wadliwej funkcjonalności, wyładowywującej
    aku

    Przepisy ruchu drogowego w Mimcach, UK, UE, Polsce nie przewidują takiego tricku w
    samochodzie.

    Co więcej, ta wada unieważnia homologacje samochodu jako modelu, gdyz wyładowywuje
    aku, po opuszczeniu samochodu przez kierowcę

    Szkoda czasu na ględzenie.

    Volkswagen musi uznać swoja winę i wezwać wszystkich kierowców wadliwych Wieśwagenów
    i zaoferować im bezpłatny upgrade softu komputera, aby wada fabryczna nie ujawniała
    się.

    Kto uparty i mu to lotto, n iech oświetla swego wieśwagena nocą, na oświetlonych
    drogach i za dnia, gdy widocznośc doskonała,
    bo wada nie jest sterowana porą dnia, czy czujnikiem aktywności słonca.

    To wyjątkowo tandetna wada fabryczna i należy zaprosic adwokata Hagemanna z Hameryki,
    który wygrywa wszystkie zbiorowe pozwy konsumenckie i wygrał DieselGate za oceanem i
    100.000 nowych, wadliwych Wieśwagenów zutylizowano, bo nie były naprawialne, aby
    wystąpił z pozwem w imieniu kierowców Wieśwagenów

    Importerem Wieśwagenów w Polsce, z prawem wyłączności, był Kulczyk i to on odpowiada
    za wprowadzenie wadliwych Wieśwagenów na rynek Polski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: