  • Data: 2024-09-24 16:12:47
    Temat: Re: Kocioł CO po raz kolejny
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Faktycznie jest duża różnica temeratur? Jaka?

    Ponad 40 stopni.

    > Ile tych grzejników
    > jest w szeregu?

    W jednej gałęzi mam 5, w drugiej 3. Taki projekt. Chciałbym doprowadzić
    do układu 4 i 4, ale jakoś chwilowo nie chce mi się ryć w podłodze. Za
    to ten 5 grzejnik w szeregu już nie ma czym grzać i w tym pomieszczeniu
    komfort jest taki sobie.

    > U mnie praktycznie nieodczuwalna. Ale to dwa, czasem
    > trzy grzejniki w szeregu. Teraz dojdzie jeszcze podłoga tu i ówdzie.
    > Pompa pracuje na wysokim biegu, choć dałoby się ją zwolnić.

    > Poza zaworem grzejnika jest jeszcze zawór tłumiący na bypasach?

    U mnie tak, w przyłączu pod grzejnikiem płytowym.

    > Z tego co pamięta, zawory są wręcz termostatyczne. To może prowadzić
    > do niestabilności układu, wpadnięcia w oscylacje wręcz. Nie lepszy
    > by był zawór Hołowni przy każdym grzejniku?

    Nie wiem co to jest zawór Hołowni :) Za to przy każdym grzejniku mam
    zwykły zawór termostatyczny i on działa.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza