  • Data: 2024-09-25 18:46:16
    Temat: Re: Kocioł CO po raz kolejny
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu z kolei mam opinię: najgorsze jakie mogłyby być. Nigdy
    > nie miałem, ale wszyscy narzekali, że im rdzewieją i ciekną.
    > Za komuny najłatwiej było "załatwić", więc powszechne. Ale
    > od dawna nie widziałem, wszyscy czymś zastąpili. Więc może...

    Nie zatąpili. Zapewne przez lata technologia się poprawiła. W każdym
    razie u mnie nic nie cieknie.

    A w ramach tuningu grzejników stalowych jak się kto uprze może dołożyć
    wiatraczki nadmuchowe od spodu. Tak, są takie rozwiązania fabryczne :)

    > Działają w tym sensie, że niezbyt przeszkadzają? Tak zrozumiałem
    > opis, jak to po kolei robią się ciepłe. Ale przy wietrze tam zdaje
    > się są różnice komfortu w różnych pokojach. Tymczaem termoSTAT ma
    > trzymać stateczną temperaturę zawsze.

    +/- 0.01 stopnia ? Bez przesady, to jest domowe CO, a nie inkubator.
    Mnie funkcjonalnie wystarczają w zupełności.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza