  • Data: 2010-08-06 07:13:51
    Temat: Re: Kobi do 15tys. zl.
    Od: Artur Frydel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Day 05 Aug 2010 22:01:08 GMT, to wrote:

    > begin Michał

    > Przejedź się E34 a zaraz potem Omegą czy Mondeo mk3 i nie pisz głupot. ;)

    Nie jeździłem. Ani Mondeo, ani Omegą. Różnica jest aż tak powalająca?
    Druga sprawa: Wspominacie o V70. Możecie napisać coś więcej o tym autku? Jak
    wygląda sprawa z częściami zamiennymi? Są drogie? Które modele (z jakimi
    silnikami) są najlepsze? Osobiście preferuję diesle, i niespecjalnie pasuje
    mi gaz w aucie (mam niemiłe doświadczenia z "zagazowanymi" autami).
    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Gość w dom, żona w ciąży!