  • Data: 2010-08-06 10:16:54
    Temat: Re: Kobi do 15tys. zl.
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba z górki. Po za tym powodzenia w pakowaniu butli 70L w miejsce
    > koła.

    W zeszlym tygodniu jechalem 750km, z zona, dwojka dzieci, 4 rowery na
    dachu i bagaznik w e46 touring zapakowany po rolete.
    Silnik 3l, naped na 4 kola (model 330xi) - spalanie liczone od
    tankowania do tankowania wyszlo 12,8l/100km
    Faktem jest, ze z racji rowerow predkosc max 120-130kmh, momentami
    wiecej przy wyprzedzaniu.

    Gazu zeszloby pewnie jakies 15l/100km przy takiej trasie - wydaje mi
    sie, ze w miejsce kola w moim aucie moze sie zmiescic butla 70 wiec te
    400km spokojnie mozna przejechac.

    --
    jarek