  • Data: 2010-08-06 22:24:16
    Temat: Re: Kobi do 15tys. zl.
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Artur Frydel

    > Nie jeździłem. Ani Mondeo, ani Omegą. Różnica jest aż tak powalająca?

    Przecież E34 to auto bodaj z 1987. BMW nie jest do przodu aż o tyle, żeby
    w 1987 zaprojektować lepsze auto niż Ford 13 lat później. Obiektywnie E34
    jest autem dość małym i raczej mało komfortowym. Ze słabszymi silnikami
    jest raczej mułowate, z kolei jeśli chodzi o mocniejsze... to wiadomo jak
    często były traktowane takie auta. Ja bym sobie ten model darował jeśli
    ma to być auto rodzinne, chyba, że byłaby to jakaś naprawdę pewna i
    zadbana sztuka. I twierdzę tak pomimo faktu, że E34 to jedno z moich
    ulubionych BMW. ;-) Niestety wiek robi swoje.

    --
    ignorance is bliss