  • Data: 2010-08-06 08:22:47
    Temat: Re: Kobi do 15tys. zl.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 05 Aug 2010 22:00:56 +0200, Michał wrote:

    >Bo?

    Bo zanim sie dobrze rozpedzisz to juz trzeba zjezdzac na tankowanie
    :-)

    >Poza tym po co kombi? Są różne wózki składane itp. do limuzyny nie
    >wejdą? Powaga?? Nie mam jeszcze doświadczeń.

    Bedziesz mial kiedys dzieci, kombi - zrozumiesz :-)

    >Takie V8 spali 13l w trasie

    Jakies malolitrazowe .. albo po co ci V8 ?

    >góra to butla 70 litrów na 56 litrów
    >rzeczywista starczy na 430 km! Nie wystarczy Ci to?

    Ale taka ci w kolo nie wejdzie. i jak sie zrobi tylko 40l gazu w
    dobrych ukladach, to juz zaczyna byc lekko uciazliwe.

    >Poza tym jest jeszcze małolitrażowe 525i a dla skąpego 520i i spalanie
    >9,5 litra w trasie bardzo realne: tankowanie co 590 km. Wystarczy?

    525 jest ciasne z natury i odpada w tym przypadku :-)

    J.