    From: JAM <j...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klima Manualna - wilgosc po wyłączeniu
    Date: Sat, 17 Jul 2010 15:38:14 -0700 (PDT)

    On Jul 17, 10:22 am, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "JAM" <j...@y...com> wrote in message
    >

    > Nie doczytałeś. Nie mówimy o skraplaniu się wody gdzieś w kabinie
    > tylko o kondensacji na wylotach kratek wentylacyjnych...

    Z calym powazaniem niezupelnie sie zgadzam. Amir twierdzi ze wewnatrz
    pojazdu ma powazny problem z wilgocia w calym wnetrzu pojazdu.
    Przeczytaj jeszcze raz oryginalny post tego watku. Zaczyna mu sie
    lepic tapicerka a z wylotow kratki od czsu do czasu "az poleci woda".
    Tu juz nie mowimy o skraplaniu sie na kratkach ale o powaznym
    zawilgoceniu auta. Mialem dziesiatki juz samochodow z klimatyzacja i
    nigdy mi sie nie zdarzylo aby z kratek leciala woda czy tapicerka
    kleila sie od wilgoci. Prawde mowiac nawet nigdy nie widzialem aby sie
    na kratkach skraplacza osadzala woda. Jedynie para wodna wystepowala
    na przedniej szybie gdy dlugo uzywany byl defroster w goracy i
    wilgotny dzien. Jezeli wogole skrapla mi sie woda na kratkach po
    wylaczeniu klimy to sa to ilosci znikome takie ze nigdy mi nie wpadly
    w oko.

    > A kto mówił tu o grzybach? Właściciel Astry nic na ten temat nie pisnął.
    > Jasnowidzem jesteś jakimś?

    Ponownie przeczytaj oryginalny post tego watku. Twierdzi ze mu
    smierdzi z kratek. Wrecz wylacza klime aby mu wlasnie nie smierdzialo.
    Wprawdzie przyczyny smierdzenia z klimy moga byc inne ale najczescie
    sa to wlasnie grzyby rosnace w przewodach nawiewu i w ukladzie gdy
    masz zatkane odwodnienie. Takie grzyby swietnie egzystuja w
    zawilgoconych przewodach nawiewu a zywia sie plastikiem i brudem
    osadzonym z czasem na tychze przewodach. Jezeli mu sie klei tapicerka,
    to za chwile bedzie mial grzyby wewnatrz foteli i pod dywanikami.
    Pomijam tu juz kwestie zdrowotne oddychania w zagrzybionym pojezdzie,
    ale z czasem smrod bedzie nie do wytrzymania bez wzgledu na to czy
    klima chodzi czy nie a jedyny sposob aby sie go pozbyc to gruntowne
    czyszczenie az do wywalania calej tapicerki z samochodu z dywanikami
    wlacznie. Dlatego szczerze wspolczuje. Zagrzybiony samochod to powazny
    wydatek.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/