    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Date: Sat, 24 Oct 2009 19:42:59 +0200

    Tomaszek wrote:

    > 1.Nosi mnie jak czytam takie coś. Czy prowadzenie biznesu zwalnia z
    > myślenia? Nie powinno być Waszym zdaniem tak, że najpierw dzwoni się do
    > operatora i pyta, czy zechce dla nas zrobić wyjątek i wymienić modem na
    > inny a potem dopiero kupuję się sprzęt. Trzeba być skrajnym optymistą
    > lub idiotą, żeby myśleć, że wszyscy będą robić dokładnie to czego od
    > nich oczekujemy. Operator spełnia swoją część umowy, modem dostała
    > sprawny. Renegocjować umowy nie muszą. Pani prowadząca biznes powinna
    > wiedzieć chyba o takich podstawowych sprawach?!?

    Oczywiście. Z wyprzedzeniem kilkunastu miesięcy wiesz, że twoj laptop
    się spali, nasika na niego kot czy spadnie ze stołu na betonową posadzkę.
    Zwracam uwagę na słowa "ponad pięciu lat współpracy" czyli pięc lat
    płacenia rachunków, pewnie niemałych. Istnieją sposoby na pogodzenie i
    interesów operatora i klienta. Tylko nie wszędzie.

    > 2.Modem HSDPA za 1400zł? Z funkcją tostera chyba?!? ;) Artykuł pochodzi
    > z przełomu maja i czerwca tego roku. Ja sobie nie przypominam, by modemy
    > były w takich cenach. Skąd pan redaktor wziął takie ceny?

    Pan proszę
    http://gsmonline.pl/download/files/iplus_dla_firm_20
    090112.pdf

    W pozostałych sprawach już inni napisali, co o Twoich pomysłach myślą.

    > Jak ludzie nadal będą taką ogłupiałą ciżbą, która sama nie umie myśleć,
    > to nadal tak w tym kraju będzie jak jest. Tostery będą za nas myśleć:(
    >
    > PS: Może czasami jestem trochę za dosadny, ale cóż...

    Odszczekujesz? :-)

    M.