eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton ) › Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-24 18:09:20
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michal Jankowski pisze:
    > Waldek Godel <n...@o...info> writes:
    >
    >> Dnia Sat, 24 Oct 2009 15:04:31 +0200, Pete napisał(a):
    >>
    >>> Po drugie: To klient wybiera, kto odpowiada za sprawne działanie sprzętu
    >>> - sprzedawca czy producent. I tylko klient o tym decyduje do kogo zwraca
    >>> się z reklamacją.
    >> O.. to ciekawe. A na jakiej podstawie?
    >
    > No albo korzysta z uprawnien konsumenckich ("zgodnosc z umowa") i...
    (...)
    musi być konsumentem (nie kupować na firme) i musi mieć _jakąś_ "umowe".
    (moze byc ustna, ale trudno to udowodnić). Skoro umówił sie ze
    sprzedawcą ze nokia 3210 usunie ciąże, to ma usuwać i kropka. JEdnak
    obawiam sie ze sprzedawcy aż takich ciemnot nie wciskają, a producenci
    drukują coś jakby warunki uzytkowania, gwarancji itp. Mogą ot również
    podać do wiadomości publicznej(www, reklama w TV) - taki sam efekt ( z
    punktu widzenia prawa). Takie dokumenty zawierają informacje, ze w
    przypadku zwykłych lcd moze sie zdarzyć błąd,nie wiekszy niż np 0.01% co
    w przypadku wiekszości ekranów kończy sie _jednym_ wadliwym pikselem.

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: