eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton ) › Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-24 18:55:57
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 24 Oct 2009 20:42:47 +0200, Pete napisał(a):

    >> Genialne.. to powiedzmy, że masz telefon Nokia. W jaki sposób zwrócisz się
    >> do producenta z reklamacją?
    >
    > YPB?
    > Gwarancja nie określa warunków naprawy?

    Nie wiem, prosiłem o krótki opis, w jaki sposób zwrócisz się do producenta.
    Napisałeś, cytuję: "Po drugie: To klient wybiera, kto odpowiada za sprawne
    działanie sprzętu - sprzedawca czy producent."
    Proszę o krótki opis jak wygląda wybranie odpowiadania za sprawne działanie
    sprzętu przez producenta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: