  • 21. Data: 2009-09-30 19:55:59
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "Kilian" <k...@p...nospam.onet.pl>

    news:nt2x1gjahnrq.dlg@lepper.institute.com...

    > po 2-3 miesiacach tył jest cały porysowany

    Bzdura. Mam go trzy miesiące i nie mam ani jednej ryski.

    Nie stwierdzono

    > wpisz w google, przegrzewa się do tego stopnia, ze białe modele się wręcz
    > odbarwiają z tyłu, dotyczy modelu 3GS.
    > Ostatnio w tajemniczy sposób białe 3GS znikły z oferty kilku europejskich
    > operatorów, tzn. na stronie jest do wyboru czarny/biały a poniżej dopisek,
    > że białe są niedostępne

    No pacz pan, żona ma białego i jakoś nie widać

    > Na tyle dużo, że Unia Europejska rozważa zakaz sprzedaży iPhone na terenie
    > Europy.

    Wkleić Ci fotki wybuchniętych Nokii?

    tzn jakich elementarnych?

    BTW, podszkoliłeś ten angielski czy nadal jest on na poziomie polskiego
    rolnika?

  • 22. Data: 2009-09-30 20:06:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:53:01 +0200, Kilian napisał(a):

> [...]
    > fafnastu serwisów informacyjnych/włączenie kilkudziesięciu kanałów
    > tematycznych w Mieście Muzyki z RMF FM/obejrzenie PDFa w oryginale
    > 1:1/konsola do gier/...
    > 2. Rewelacyjna responsywność - miałem Xperię i ta Xperia do iPhona to jak PC
    > XT do Pentiuma
    > 3. Przeglądarka internetu - żadną inną nie mogłem połączyć się sensownie z
    > moim bankiem. W iPhone mogę przelać kasę, ściągnąć potwierdzenie przelewu w
    > PDFie i wysłać jako załącznik mailem
    > 4. W sumie jej funkcje powodują, że często nie biorę laptopa do klientów ze

    i brak elementarnej funkcjonalności jak wysłanie/odebranie wizytówki po
    bluetooth i paru innych rzeczy jeszcze. To też jest jak przecudnej urody
    Ferrarri, najnowszy hybrydowy model, który jeździ 300 na godzinę, pali 1
    litr na 100 km, wygląda przecudnie i jeździ fantastycznie, ale nie umie
    skręcać w prawo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2009-09-30 20:13:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:55:59 +0200, Kilian napisał(a):

    > Bzdura. Mam go trzy miesiące i nie mam ani jednej ryski.

    No popatrz.. pogratulować. Niestety, inni uzytkownicy nie mieli takiego
    szczęścia
    Zobacz choćby tutaj:
    http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=11
    67157
    zapewne zaraz wytłumaczysz, że strona jest niewiarygodna.

    > Nie stwierdzono

    pewnie 357 tysięcy stron się myli...
    http://www.google.com/search?q=iphone+overheating&bt
    nG=Szukaj&hl=pl&client=opera&rls=pl&hs=tZQ&sa=2

    > No pacz pan, żona ma białego i jakoś nie widać

    http://www.engadgetmobile.com/2009/06/26/white-iphon
    e-3gs-reportedly-overheats-turns-a-browner-shade-of/
    pewnie też się mylą, skądże mieliby się znać...

    > Wkleić Ci fotki wybuchniętych Nokii?

    Nie, wklej mi link do informacji, że KE rozważa ban na Nokie, z powodu
    masowości tego zjawizka

    > BTW, podszkoliłeś ten angielski czy nadal jest on na poziomie polskiego
    > rolnika?

    O.. widzę, że wszyscy fani iPoo muszą mieć ten sam poziom co
    iStrybyszewski. Zapytałbym czy znasz poziom rolnika z autopsji, ale nie
    będe obrażał rolników, większość z nich to ludzie na poziomie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 24. Data: 2009-09-30 20:17:51
    Od: "Kilian" <k...@p...nospam.onet.pl>

> [...]
    > Ferrarri, najnowszy hybrydowy model, który jeździ 300 na godzinę, pali 1
    > litr na 100 km, wygląda przecudnie i jeździ fantastycznie, ale nie umie

    Odbieranie wizytówki bo BT to elementarna fukncjonalność??? Na pewno nie dla
    mnie. Dla mnie elementarną fukncjonalnością jest możliwość szybkiego
    korzystania z sieci, a tu iPhone nie ma absolutnie żadnej konkurencji. Patrz
    punkt 1 - wszystkie te rzeczy mam po naciśnięciu jednej ikonki, nawet z live
    streamingiem z wyścigów F1. Sorry, ale dla mnie inne telefony jakie miałem,
    np. Xperia to totalny przeżytek,

    Kilian

  • 25. Data: 2009-09-30 20:20:39
    Od: "Kilian" <k...@p...nospam.onet.pl>

    > O.. widzę, że wszyscy fani iPoo muszą mieć ten sam poziom co
    > iStrybyszewski. Zapytałbym czy znasz poziom rolnika z autopsji, ale nie
    > będe obrażał rolników, większość z nich to ludzie na poziomie.

    Taaa... No pacz Pan, jakoś nadal się nie mogę doczekać wyjaśnienia z
    legalnością AppStore. Może jednak spróbujesz?

    Kilian

  • 26. Data: 2009-09-30 21:01:49
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Kilian pisze:

> [...]
    > fafnastu serwisów informacyjnych/włączenie kilkudziesięciu kanałów
    > tematycznych w Mieście Muzyki z RMF FM/obejrzenie PDFa w oryginale
    Trzeba by przyjąc jednostkę miary szacunowej. nie twierdze ze "od groma"
    to mało, ale jak narazie na WM jest więcej. Co ważniejsze, czasem
    bardziej przydatnego albo profesjonalnego. PRosze nie wyśmiewaj tego
    faktu, bo jak _narazie_ to zam pare, parenaście firm które korzystają z
    PDA z WM ( bez telefonu) do codziennej pracy. z iPhone nie, i jak
    _narazie_ tak sie nie stanie ze względu na pewien specyficzny tryb
    wgrywania oprogramowania...
    > 1:1/konsola do gier/...
    ktorej zaletą w porównaniu do PSP jest... bo moim zdaniem brak joysticka
    w konsoli to jakas super nowiość, poczekam moze wiecej producentów gier
    wprowadzi gry "na gładzik" zamiast ma pady/joystick/myszke
    > 2. Rewelacyjna responsywność - miałem Xperię i ta Xperia do iPhona to jak PC
    > XT do Pentiuma
    tu sie zgodzę, bo porównanie wybrałeś tak jak byś porównywał ferrari do
    malucha, ale w kategorii cena filtra oleju. JA prosiłem o to zeby
    przedmówca napisał jakie przydatne funkcje iPhona powodują ze jest
    zajebisty. Tak wiec 98% telefonów dorównuje responsywnością iPhonowi.
    akurat Xperia, erykr320 i wiekszość PDA z WM - nie.
    > 3. Przeglądarka internetu - żadną inną nie mogłem połączyć się sensownie z
    > moim bankiem. W iPhone mogę przelać kasę, ściągnąć potwierdzenie przelewu w
    > PDFie i wysłać jako załącznik mailem
    "żadną inną" - a masz wybór? Wydaje mi sie ze z pośród wszystkich
    telefonów i PDA iPhone nie jest jedynym urządzeniem dzieki któremu mozna
    robić przelewy w Twoim banku. jeśli chcesz mógłbym zaryzykować zakład.
    > 4. W sumie jej funkcje powodują, że często nie biorę laptopa do klientów ze
    > sobą, bo wszystko mogę zrobić iPhonem
    FAjnie. pogratulować. JA akurat ma taki biznes ze mnie odwiedzają
    przedstawiciele i chcą coś sprzedać. żaden niema iPhona, ale nie ważne.
    Zastanawiam sie jak Ty przeglądasz iphonem swoje stany magazynowe,
    pokazujesz zdjęcia produktów, w tym samym czasie otwerając pdfy z danymi
    technicznymi, następnie wystawiasz fakture. bo drukowanie to juz pestka?

    Fajnie ze jesteś zadowolonym użytkownikiem, ale zwróc uwage ze wszystko
    co wg. Ciebie jest zaletą iPhona jest również zaletą innych telefonów.
    Teraz od Waldka dostaniesz ostrą krytykę, i niską ocene inteligencji,
    ale dziwicie się? ja czasami nie. To grupa dyskusyjna, ale o telefonach,
    o ich zaletach, wadach problemach i rozwiazaniach. tu niema gospodyń z
    gdańska które są przekonane ze jakiś tam telefon jest zajebisty bo TYLKO
    na nim mozna przelewac pieniądze z banku albo uruchomić grę.

    JA jestem zagorzałym przeciwnikiem głaskaczy/wciskaczy, bo potrafie
    siedząc na fotelu fryzjera (autentyk z poniedziałku) pod tą "kołderką"
    nie patrząc na telefon jedną ręką odblokować go, wyłączyć dzwieki,
    zablokować. Tak samo mogę zrobić 30 innych "knifów" bo mam guziki!

    Pozdrowienia
    ToMasz

  • 27. Data: 2009-09-30 21:10:50
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Kilian wrote:

> [...]
    > jednej ikonki, nawet z live streamingiem z wyścigów F1. Sorry, ale
    > dla mnie inne telefony jakie miałem, np. Xperia to totalny przeżytek,

    podpisuję się pod wszystkim co napisałeś

  • 28. Data: 2009-09-30 21:32:45
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    frank drebin pisze:

    > podpisuję się pod wszystkim co napisałeś
    Do Jana:

    Popatrz na to co ludzie piszą. Ty swoje wiesz. PAmiętasz o czym pisał
    kiedyś tam SErgiusz? A reszta?
    Z dzisiejszego wątku mozna zrobic takie podsumowanie:
    gładzik - do bani. gps - ktoś go włączył? aparat foto- nieistotny. WiFi-
    Być moze, i to tylko jako dostęp do WWWi streamingu z sieci.
    Dodatkowy soft - tak bo jest go dużo. jaki konkretnie? Yyyyyy.. no...
    nie padła zadna nazwa. Względy dotyczące wymiany list kontaktów,
    synchronizacji, wspomnianego przesyłania po BT-nieistotne.
    Responsywność TAAAAK! nikt inny tak niema - przecież to śmieszne. Nie
    zebym uważał ze to niepotrzebny parametr, ale są tysiące szybciej
    reagujacych urządzeń. live streamingiem z wyścigów F1! Super! jakie to
    ma zastosowanie?. Siedisz na kiblu i gapisz sie na ekranik, bo żona
    patrzy w TV na M jak miłość? JEsteś w pociagu i oglądasz? nawet jak masz
    zryczałtowany internet GSM to w ile osiagniesz limit? w 3 dni?
    Wiem ze w iPhonie internet jest najbardziej zajebisy, ale na litość
    boską PCty posprzedawaliście? wszystkei strony Wam chodzą na iPhonie?
    czy raczej wszystkeie 3? (3 konieczne) Bez rysika klikacie? W urzędach
    czesto są takie terminale z dostępem do netu, ze stroną miast itp. są w
    nich ekrany 17 cali z dotykiem.PRobowałem z tego skorzystać, naprawde
    wole myszke, albo gładzik na laptopie+kursor. Jakoś nie wyobrażam sobie
    "wygody" w korzystaniu z netu na 3 calach palcem. Co wcale nie przeczy
    tezie, ze moze to być wygodniejsze niz na Xperii.

    Tak wiec rozumiesz mój punkt widzenia? (nie musisz sie z nim zgadzać!)
    Ludzie kupili sobie ferari bo im sie kolor podoba, reszta nie istotna.
    Brawo. ważna jest marka...

    ToMasz

  • 29. Data: 2009-09-30 21:33:11
    Od: "Kilian" <k...@p...nospam.onet.pl>

> [...]
    > PDA z WM ( bez telefonu) do codziennej pracy. z iPhone nie, i jak
    > _narazie_ tak sie nie stanie ze względu na pewien specyficzny tryb

    Ja piszę o swoich doświadczeniach. Jeśli masz jakieś bardzo specyficzne
    wymaganie to owszem, WM może być lepszym rozwiązaniem.

    > ktorej zaletą w porównaniu do PSP jest... bo moim zdaniem brak joysticka
    > w konsoli to jakas super nowiość, poczekam moze wiecej producentów gier
    > wprowadzi gry "na gładzik" zamiast ma pady/joystick/myszke

    No owszem, ale ja ta konsola jest niejako "wbudowana" w telefon, więc mam
    "dwa w jednym". W razie czego mogę dać dziecku do pogrania w czasie
    podróży/czekania u lekarza/...

    > tu sie zgodzę, bo porównanie wybrałeś tak jak byś porównywał ferrari do
    > malucha, ale w kategorii cena filtra oleju.

    ??? Za Xperię zapłaciłem tyle samo pod koniec zeszłego roku co za iPhona...

> [...]
    > zajebisty. Tak wiec 98% telefonów dorównuje responsywnością iPhonowi.
    > akurat Xperia, erykr320 i wiekszość PDA z WM - nie.

    Ja mówię o Smartfonach. Mam też jakiegoś LG za 110,- PLN z MM i jest
    responsywny, ale to nie ta kategoria.

    > "żadną inną" - a masz wybór? Wydaje mi sie ze z pośród wszystkich
    > telefonów i PDA iPhone nie jest jedynym urządzeniem dzieki któremu mozna
    > robić przelewy w Twoim banku. jeśli chcesz mógłbym zaryzykować zakład.

    Na Xperiii (miałem więc mogę porównywać) ani IE ani Opera nie dawała rady.
    Oczywiście można mieć laptopa z GSMem, ale telefon mam zawsze przy sobie,
    laptopa czasem.

> [...]
    > pokazujesz zdjęcia produktów, w tym samym czasie otwerając pdfy z danymi
    > technicznymi, następnie wystawiasz fakture. bo drukowanie to juz pestka?

    Wszystko za pomocą przeglądarki. Cenniki mam w PDFach, stanów magazynowych
    nie mam, to trochę inny biznes. Faktury też klientowi na miejscu nie
    wystawiam, co najwyżej wysyłam oferty stworzone online. Dane techniczne w
    PDFach, które mogę przesłać mailem lub pokazać na miejscu. Na pewno na
    laptopie łatwiej i iPhone jest bardziej wyjściem awaryjnym, ale DA SIĘ. Nie
    twierdzę że iPhone uszczęśliwi wszystkich, ale w moim przypadku się
    sprawdza.

> [...]
    > gdańska które są przekonane ze jakiś tam telefon jest zajebisty bo TYLKO
    > na nim mozna przelewac pieniądze z banku albo uruchomić grę.

    Na innych może można, ale na iPhone można wszystko naraz :). Jak pisałem, na
    WM przelewy nie działały, na Symbianie już lepiej. Za to na Symbianie nie
    było innych rzeczy, pomijam że wieszał się regularnie (N73) oraz bez przerwy
    wyświtlał błąd o przepełnieniu pamięci (co skutkowało niemożnością wysłania
    czy odebrania SMSów) mimo że wszystkie SMSy/MMSy/zdjęcia/whatever były
    wykasowane.
    .
    Reasumując: nie miałem telefonu który by mi odpowiadał w takim stopniu ja
    iPhone. Inni mogą mieć inne wymagania/oczekiwania, ale dla mnie iPhone jest
    najlepszym fonem z jakiego korzystałem (a z WM korzystalem ze cztery lata -
    od ERA MDA Compact II do Vario III).

    Co do Waldka - opinię o nim mam już wyrobioną, więc jego posty to mogę
    traktować co najwyżej jako rozrywkę.

> [...]
    > nie patrząc na telefon jedną ręką odblokować go, wyłączyć dzwieki,
    > zablokować. Tak samo mogę zrobić 30 innych "knifów" bo mam guziki!

    To akurat z iPhonem też mogę :) 30 innych knifów pewnie nie, ale jakoś nigdy
    nie miałem potrzeby robienia czegoś inaczej. Na pewno nie da się pisać smsów
    na ślepo, wciskaczem jest to możliwe, ale jak często jest taka potrzeba?

    Pozdro

    Kilian

  • 30. Data: 2009-09-30 21:51:19
    Od: "Kilian" <k...@p...nospam.onet.pl>

> [...]
    >
    > Tak wiec rozumiesz mój punkt widzenia? (nie musisz sie z nim zgadzać!)
    > Ludzie kupili sobie ferari bo im sie kolor podoba, reszta nie istotna.

    Do Jana? Czy do Kiliana? :)

    Ja to widzę inaczej: iPhone nie jest pomyślany jako maszyna do wszystkiego,
    ale w moim przypadku może często zastąpić laptopa.

    GPS - korzystam, owszem.
    WiFi - do całej sieci
    Soft - hmm... popatrzmy... Bieżące notowania walut, Mobile Office, natywny
    serwis Heise, Miasto Muzyki RMF FM, natywne Allegro, wiadomości Onet, pełny
    program TV, RDP, VNC, program do raportowania przebiegu samochodu dls US,
    SSH... Czyli w praktyce wszystko czego potrzebuję JA do MOJEJ pracy.

    Jeszcze raz: iPhone nie jest zamiennikiem laptopa, ale często pozwala mi na
    zostawianie laptopa w domu lub skorzystanie z różnych serwisów skądkolwiek.
    Zdarzyło mi się serwisować PCta po RDP, bo nie było innej możliwości.

    W sumie uważam iPhona za produkt najbardziej odpowiadający moim wymaganiom.
    Synchronizacja list kontaktów - przez cztery lata z WM nie miałem takiej
    potrzeby, więc raczej jest to dla mnie funkcja zbędna. Ktoś jej potrzebuje?
    No problem, niech nie wybiera iP.

    Pozdro

    Kilian