  • 181. Data: 2009-10-07 11:21:38
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:hafeb6$b35$7@inews.gazeta.pl:

    > Tiaaa. A temat Jak zmienic tapete na Omnii to sobie sam tam napisalem ?

    A, jeden temat(gdzie, z kiedy?)upewnia cię że wszyscy co kupili omnie zrobili
    to dla lansu?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 182. Data: 2009-10-07 12:44:42
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    ToMasz <t...@g...pl> Odpowiedz na news:hafjhp$i44$1@news.interia.pl:

    > co jest ułomne w dzwonieniu?

    Pewnie brak sprzętowej klawiatury?;))))
    Bo wiadomo że iphone ma dobrą klawiature ekranową, a WM złą, ułomną.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski