  • 11. Data: 2009-09-30 14:13:13
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > na 10 kartach, żadnych animacji 3D, Touch Flo latających kosteczek,
    > kuleczek czy wycieraczek od deszczu. Do tego krystalicznie czysty, szklany
    > ekran, widoczny w słońcu, do dziś po 3 latach nie do skopiowania. A
    > wszystko to okraszone "pojemnościowym" dotykiem, gdzie wystarczy muskać.
    > Dlatego właśnie tak wielu ludzi nie rozumie magii iphona, bo zwyczajnie
    > "NIE MIELI Z NIM DO CZYNIENIA". Ten telefon pozwoli się pokochać tylko
    > temu, kto go dotknie i zobaczy błyskawicą reakcje na polecenia oraz
    > poczuje dziwną tajemniczą magie "naturalnej poprzez gesty rozmowy z

    Bueheheheh, jeszcze chwila i zaczniesz pisać wierszem albo rymować. Weź
    wyluzuj, iphon to jest zwykła szpanerska zabawka dla ludu. Typowy produkt
    przeznaczony dla klienta dla którego instrukcja w postaci jednej kartki z
    notesu jest nie do przeskoczenia. Wypisz wymaluj docelowy odbiorca -
    hamburgożerca zza oceanu ale na szczęści nie jest to jedyny produkt na
    rynku.

  • 12. Data: 2009-09-30 15:27:24
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    Ludzie, olejcie trolla. Sam zdechnie.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 13. Data: 2009-09-30 16:45:01
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 30 Wrz, 09:35, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
> [...]
    >
    > wrzesień 30th, 2009 admin Posted in Google, HTC, LG, Microsoft, Nokia,
    > Ogólnie, Samsung, Windows Mobile, iphone | Edit |http://teleklony.pl/wp/?p=331
    >
    > Pamiętam jak dziś. Gdy dwa lata temu pojawił się LG Viewty KU990 w
    > postaci całkowicie dotykowego ekranu bez klawiszy poza zielona i
    > czerwona słuchawką. Mówiłem, "za dwa lata tylko takie telefony mają
    > szanse na rekordową sprzedaż" ... wielu pukało się znacząco w głowę. No
    > jak to tak "bez klawiatury" a jak pisac SMSy? Dzisiaj mogę z satysfakcja
    > powiedzieć "a nie mówiłem". Dlaczego tak się stało iż w 2 lata rynek

    Nie odszedł. Z miesiąc nie byłem w żadnym salonie z telefonami ale
    jakoś wtedy nie powaliła
    mnie wszechobecność telefonów bez klawiatury. Nie ze chowaną
    klawiaturą,
    której normalnie nie widać tylko wogóle bez. Natomiast zawsze
    powalała mnie cena takiego telefonu.

    Istnieje coś takiego jak "owczy pęd". Ala ma IPhone Ola ma IPhone. Jak
    do tego dodamy,
    że Ala i Ola są w przedziale wieku między 10-18 lat to "owczy pęd"
    rośnie.
    Bo często telefon określa status społeczny głównie nastolatków.

  • 14. Data: 2009-09-30 17:04:37
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    slaweks wrote:

> [...]
    > rośnie.
    > Bo często telefon określa status społeczny głównie nastolatków.

    Miałeś kiedyś iphona w ręce?
    Ja naczytałem się kiedyś takich pierdół pisanych przez takich jak Ty, i
    kupując telefon nie brałem wogóle iphona pod uwagę.
    Za to naczytałem się ochów i achów nad omnią samsunga i już nawet chciałem
    kupić nowego z allegro.
    Na szczęscie okazało się, że jeden znajomy miał to "cudo" do sprzedania i
    mogłem się dzionek pobawić tym "cudem".
    Nic mnie w tym samsungu nie zachęciło do zakupu a z chwili na chwilę rosła
    irytacja (mimo że z winowsem sobie radzę bez problemów).

    Dwa dni później mój syn sobie kupił sobie iphona i po jednym dniu używania
    też takiego chciałem mieć i sobie kupiłem (2 m-ce temu).
    Ot, taki kaprys na urodziny.

    Tydzień temu miałem w ręce avilę samsunga. Taka sobie tandetna plastikowa
    zabawka ze słabym wyświetlaczem i ledwo czułym ekranem.
    Może, jakbym nie miał iphona, to bym widział jakieś jej zalety (oprócz
    ceny), ale niestety.

    Aha, mam 40 lat i nie szpanuję telefonem a wyrażenie "owczy pęd" nie jest o
    mnie.

    BTW 2 lata temu kupiłem w play samsunga l760 za 1 zł i twierdziłem, że nigdy
    nie kupię sobie innego telefonu niż za 1 zł :)

  • 15. Data: 2009-09-30 17:41:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 19:04:37 +0200, frank drebin napisał(a):

> [...]
    > zabawka ze słabym wyświetlaczem i ledwo czułym ekranem.
    > Może, jakbym nie miał iphona, to bym widział jakieś jej zalety (oprócz

    Tandetny rysujący sie plastik, przegrzewająca się elektronika, wybuchające
    baterie i brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie przeszkadza?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2009-09-30 18:21:07
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Tandetny rysujący sie plastik,
    na razie nie stwierdziłem

    > przegrzewająca się elektronika,
    jak wyżej (na dodatek nie słyszałem o tym)

    > wybuchające baterie i
    kilka(?) na pare(naście?) milionów?

    > brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie
    > przeszkadza?
    przeszkadza, ale taka jest dojna polityka firmy Apple (co na szczęście da
    się obejść).
    Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

  • 17. Data: 2009-09-30 18:24:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 20:21:07 +0200, frank drebin napisał(a):

    > na razie nie stwierdziłem

    po 2-3 miesiacach tył jest cały porysowany

    > jak wyżej (na dodatek nie słyszałem o tym)

    wpisz w google, przegrzewa się do tego stopnia, ze białe modele się wręcz
    odbarwiają z tyłu, dotyczy modelu 3GS.
    Ostatnio w tajemniczy sposób białe 3GS znikły z oferty kilku europejskich
    operatorów, tzn. na stronie jest do wyboru czarny/biały a poniżej dopisek,
    że białe są niedostępne

    > kilka(?) na pare(naście?) milionów?

    Na tyle dużo, że Unia Europejska rozważa zakaz sprzedaży iPhone na terenie
    Europy.

    > przeszkadza, ale taka jest dojna polityka firmy Apple (co na szczęście da
    > się obejść).
    > Ale poza tym wszystko mi się podoba :)

    ok, twoje pieniądze, twój wolny wybór :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2009-09-30 18:37:22
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    > europejskich operatorów, tzn. na stronie jest do wyboru czarny/biały
    > a poniżej dopisek, że białe są niedostępne

    na szczęście mam czarnego 3G

    > Na tyle dużo, że Unia Europejska rozważa zakaz sprzedaży iPhone na
    > terenie Europy.

    Pewnie jakby to był jakiś sagem czy siemens, to by nie było problemu

    dobrze to spuentowałeś
    pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-09-30 19:23:28
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    frank drebin pisze:
    (..)

    > dobrze to spuentowałeś
    > pozdrawiam

    to ja moze delikatniej, miałeś pewno nie jeden telefon, na początku
    dzwoniłeś i SMSowałeś. W którymś tam modelu z radością przyjąłeś
    możliwość zmiany dzwonka na inny niż 8 wbudowanych.
    Teraz masz iPhona który przerasta możliwościami poprzednika (chyba) wiec
    prosze napisz w czym przerasta albo jak Ty potrafisz go wykorzystać. Nie
    jestem trolem i nie szukam drugiego dna i nie próbuje Cie zdenerować.

    ToMasz

  • 20. Data: 2009-09-30 19:53:01
    Od: "Kilian" <k...@p...nospam.onet.pl>

> [...]
    > prosze napisz w czym przerasta albo jak Ty potrafisz go wykorzystać. Nie
    > jestem trolem i nie szukam drugiego dna i nie próbuje Cie zdenerować.

    To ja się tak na szybko podepnę:

    1. Od groma softu - spawdzenie programu TV/kursu walut/najnowszych wieście z
    fafnastu serwisów informacyjnych/włączenie kilkudziesięciu kanałów
    tematycznych w Mieście Muzyki z RMF FM/obejrzenie PDFa w oryginale
    1:1/konsola do gier/...
    2. Rewelacyjna responsywność - miałem Xperię i ta Xperia do iPhona to jak PC
    XT do Pentiuma
    3. Przeglądarka internetu - żadną inną nie mogłem połączyć się sensownie z
    moim bankiem. W iPhone mogę przelać kasę, ściągnąć potwierdzenie przelewu w
    PDFie i wysłać jako załącznik mailem
    4. W sumie jej funkcje powodują, że często nie biorę laptopa do klientów ze
    sobą, bo wszystko mogę zrobić iPhonem

    Pozdro

    Kilian