  • 1. Data: 2009-09-29 09:52:18
    Temat: czy są jakieś pakiety dla orange mix?
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Chodzi mi o jakiś pakiet miut na stacjonarne.
    Mama nabyła kiedyś jakiś zetafon w orange mix i zrezygnowała ze
    stacjonarnego telefonu(koszty).
    Pomyślalem, że zobaczę jakiś pakiet dla niej ale na stronie orange mix nic
    nie widzę.
    Czyli nie ma? Czy nie umiem szukać?

  • 2. Data: 2009-09-29 10:25:27
    Temat: Re: czy są jakieś pakiety dla orange mix?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    frank drebin pisze:

    > Mama nabyła kiedyś jakiś zetafon w orange mix i zrezygnowała ze
    > stacjonarnego telefonu(koszty).

    Co to jest "zetafon w Orange Mix"? W Orange są dwie oferty: Zetafon to
    pre-paid z koniecznością utrzymywania wychodzących przez X lat i taryfą
    pre-paid (Orange Go, POP) oraz Orange Mix - oferta "abonamentowa" z
    możliwością doładowywania konta zdrapkami po wykorzystaniu abonamentu.

    > Pomyślalem, że zobaczę jakiś pakiet dla niej ale na stronie orange mix
    > nic nie widzę.

    Jeżeli masz na myśli taryfę Orange Mix, możesz wybrać:
    - w taryfie od Orange Mix 35 prezent Weekendy: 180 minut do Orange i na
    stacjonarne w weekendy (to jest za darmo):
    http://www.orange.pl/portal/map/map/mix_presents?art
    icleId=4005967
    - pakiet Popołudnia oraz Weekendy - 1000 minut na Orange i stacjonarne
    do wykorzystania od 16:00 do 8:00 oraz w weekendy za 25zł:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/mix_services?cat
    egory=MIX_SERVICES&articleId=2877814
    - dość drogi pakiet Do Wszystkich: 30 minut za 14,90zł:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/mix_services?cat
    egory=MIX_SERVICES&articleId=2878168

    Jeżeli to Zetafon - poszukaj promocji i usług w odpowiedniej taryfie
    pre-paid (Nowe Go, POP).

    Marek

  • 3. Data: 2009-09-29 14:00:51
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    MarekM wrote:

> [...]
    egory=MIX_SERVICES&articleId=2878168

    > Jeżeli to Zetafon - poszukaj promocji i usług w odpowiedniej taryfie

    Bardzo Ci dziękuję za pomoc.
    Faktycznie muszę sprawdzić co mama ma, zetafon czy mix.
    Przyjąłem, że skoro wzięła telefon za 1zł i co m-c płaci 25zł (ale nie abo),
    to musi być mix.

  • 4. Data: 2009-09-29 14:32:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi o jakiś pakiet miut na stacjonarne.

    Miksy z definicji sluza do dojenia klientow, ktorym zachcialo si etelefonu
    za zlotowke. Na pakiety bym nie liczyl.
    Po pakiety, to do Play Fresha :P)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-09-29 16:19:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:h9snan$s3s$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/mix_services?cat
    egory=MIX_SERVICES&articleId=2877814
    > - dość drogi pakiet Do Wszystkich: 30 minut za 14,90zł:

    A ta kasa to jest doliczana do rachunku, czy pobierana z konta ?
    Bo w Erze Mix sie spotkalem z czyms takim, ze pakiety pojawialy sie jako
    osobne pozycje na fakturze - w tym przypadku byl to taki Mix dolaczany do
    abonamentu, ktory znajoma wykupila ojcu. Za 1 zl miesiecznie mial do
    wydzwonienia chyba jakies 20-30 zl, ale nei mozna tego bylo przeznaczyc na
    pakiety. Aktywowanie pakietu na tym miksie wiazalo sie z oplata doliczana do
    faktury :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-09-29 17:09:53
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    SDD pisze:

    > A ta kasa to jest doliczana do rachunku, czy pobierana z konta ?

    "Prezent" jest za darmo, pozostałe opcje oczywiście dodatkowo płatne.
    Orange Mix to "bardziej" abonament niż pre-paid - konto jest
    przeznaczone na bieżące wydatki (czyli rozmowy, SMSy, transmisja
    danych), natomiast pozostałe opcje są dodatkowo płatne.

    Marek

  • 7. Data: 2009-10-02 11:53:44
    Od: marcin adamiuk <s...@g...com>

    Franku sprawdz to: http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=40168
    99
    kliknij tam "Zobacz szczegoly oferty". Sporo mozna teraz tych pakietow
    sobie powybierac.