    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Date: Wed, 30 Sep 2009 23:01:49 +0200

    Kilian pisze:

    > To ja się tak na szybko podepnę:
    >
    > 1. Od groma softu - spawdzenie programu TV/kursu walut/najnowszych wieście z
    > fafnastu serwisów informacyjnych/włączenie kilkudziesięciu kanałów
    > tematycznych w Mieście Muzyki z RMF FM/obejrzenie PDFa w oryginale
    Trzeba by przyjąc jednostkę miary szacunowej. nie twierdze ze "od groma"
    to mało, ale jak narazie na WM jest więcej. Co ważniejsze, czasem
    bardziej przydatnego albo profesjonalnego. PRosze nie wyśmiewaj tego
    faktu, bo jak _narazie_ to zam pare, parenaście firm które korzystają z
    PDA z WM ( bez telefonu) do codziennej pracy. z iPhone nie, i jak
    _narazie_ tak sie nie stanie ze względu na pewien specyficzny tryb
    wgrywania oprogramowania...
    > 1:1/konsola do gier/...
    ktorej zaletą w porównaniu do PSP jest... bo moim zdaniem brak joysticka
    w konsoli to jakas super nowiość, poczekam moze wiecej producentów gier
    wprowadzi gry "na gładzik" zamiast ma pady/joystick/myszke
    > 2. Rewelacyjna responsywność - miałem Xperię i ta Xperia do iPhona to jak PC
    > XT do Pentiuma
    tu sie zgodzę, bo porównanie wybrałeś tak jak byś porównywał ferrari do
    malucha, ale w kategorii cena filtra oleju. JA prosiłem o to zeby
    przedmówca napisał jakie przydatne funkcje iPhona powodują ze jest
    zajebisty. Tak wiec 98% telefonów dorównuje responsywnością iPhonowi.
    akurat Xperia, erykr320 i wiekszość PDA z WM - nie.
    > 3. Przeglądarka internetu - żadną inną nie mogłem połączyć się sensownie z
    > moim bankiem. W iPhone mogę przelać kasę, ściągnąć potwierdzenie przelewu w
    > PDFie i wysłać jako załącznik mailem
    "żadną inną" - a masz wybór? Wydaje mi sie ze z pośród wszystkich
    telefonów i PDA iPhone nie jest jedynym urządzeniem dzieki któremu mozna
    robić przelewy w Twoim banku. jeśli chcesz mógłbym zaryzykować zakład.
    > 4. W sumie jej funkcje powodują, że często nie biorę laptopa do klientów ze
    > sobą, bo wszystko mogę zrobić iPhonem
    FAjnie. pogratulować. JA akurat ma taki biznes ze mnie odwiedzają
    przedstawiciele i chcą coś sprzedać. żaden niema iPhona, ale nie ważne.
    Zastanawiam sie jak Ty przeglądasz iphonem swoje stany magazynowe,
    pokazujesz zdjęcia produktów, w tym samym czasie otwerając pdfy z danymi
    technicznymi, następnie wystawiasz fakture. bo drukowanie to juz pestka?

    Fajnie ze jesteś zadowolonym użytkownikiem, ale zwróc uwage ze wszystko
    co wg. Ciebie jest zaletą iPhona jest również zaletą innych telefonów.
    Teraz od Waldka dostaniesz ostrą krytykę, i niską ocene inteligencji,
    ale dziwicie się? ja czasami nie. To grupa dyskusyjna, ale o telefonach,
    o ich zaletach, wadach problemach i rozwiazaniach. tu niema gospodyń z
    gdańska które są przekonane ze jakiś tam telefon jest zajebisty bo TYLKO
    na nim mozna przelewac pieniądze z banku albo uruchomić grę.

    JA jestem zagorzałym przeciwnikiem głaskaczy/wciskaczy, bo potrafie
    siedząc na fotelu fryzjera (autentyk z poniedziałku) pod tą "kołderką"
    nie patrząc na telefon jedną ręką odblokować go, wyłączyć dzwieki,
    zablokować. Tak samo mogę zrobić 30 innych "knifów" bo mam guziki!

    Pozdrowienia
    ToMasz