  • 1. Data: 2009-09-29 15:15:13
    Temat: Który telefon ?
    Od: mz <l...@w...pl>

    Witam
    Który z poniższych telefonów polecilibyście dla kobiety ?\
    Nokia 1209
    Samsung B300
    Sony Ericsson T280i
    Samsung J700 / Samsung J700i
    Sony Ericsson J132
    Nokia 2600
    Sony Ericsson G502
    Samsung U800
    Nokia 2330 Classic
    Nokia 3110 Classic
    LG KE 970 Shine
    Samsung D900i
    Samsung S3310
    Sony Ericsson K770i
    Samsung Solid B2100
    Nokia 6300
    LG KC550
    Nokia 5310
    Sony Ericsson C702

    zależy mi na aparacie fotograficznym robiącym dobre zdjęcia i radiu.
    Pozdrawiam
    PS
    Oglądałam ten ostatni i nie leży mi w ręku - wydaje sie być dużą cegłą w
    porównaniu z innymi telefonami

    Pozdrawiam i proszę o poradę

  • 2. Data: 2009-09-29 15:21:39
    Temat: Re: Który telefon ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 17:15:13 +0200, mz napisał(a):

> [...]
    > Pozdrawiam
    > PS
    > Oglądałam ten ostatni i nie leży mi w ręku - wydaje sie być dużą cegłą w

    Niemniej jest jednym z najlepszych jeżeli nie najlepszym telefonem w tym
    zestawieniu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-09-29 18:24:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "mz" napisała:

    > Który z poniższych telefonów polecilibyście dla kobiety ?

    > Sony Ericsson G502
    > LG KE 970 Shine
    > Sony Ericsson K770i
    > LG KC550
    > Nokia 5310
    > Sony Ericsson C702

    Jeśli w ramach cyrografu - to szkoda howoryty, telefony poniekąd z
    poprzedniej epoki, jak już chcesz się wiązać na 2 lata to za coś porządnego,
    nawet dokładając tę stówę czy dwie. Ale jeśli już musić wybierać z podanej
    listy, to tylko z tych co zostawiłem - np. mojej kobiecie rok temu bardzo
    podobała się Nokia 5310. Aha, Shine nie ma radia, a co do zdjęć, to tylko SE
    K770i lub C702 mają jaki taki aparat.

    JoteR

  • 4. Data: 2009-09-29 19:01:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    mz pisze:
    > Witam
    > Który z poniższych telefonów polecilibyście dla kobiety ?\

    Samsung Avila kobietom sie podoba, Jest w miare nowoczesny

  • 5. Data: 2009-09-29 20:04:44
    Od: mz <l...@w...pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > kobiecie rok temu bardzo podobała się Nokia 5310. Aha, Shine nie ma
    > radia, a co do zdjęć, to tylko SE K770i lub C702 mają jaki taki aparat.

    Nie ma możliwości dołożenia 100 lub 200.Bardzo ograniczone fundusze

  • 6. Data: 2009-09-29 20:37:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "mz" napisał:

    > a co do zdjęć, to tylko SE K770i lub C702 mają jaki taki aparat.

    > Nie ma możliwości dołożenia 100 lub 200.Bardzo ograniczone fundusze

    Jeszcze co do aparatu - jakoś pominąłem LG KC550, może dlatego, że nigdy go
    w łapach nie miałem, a ze specyfikacji wygląda to nieźle. Tylko ta grubość -
    15 mm...

    JoteR

  • 7. Data: 2009-09-30 08:40:40
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 29 Wrz, 17:15, mz <l...@w...pl> wrote:
    > Witam
    > Który z poniższych telefonów polecilibyście dla kobiety ?\
    Może ja jakiś inny jestem, ale czym różni się telefon dla kobiety od
    telefonu dla mężczyzny Twoim zdaniem?
    Zakładam, że jak pytasz to wiesz. Wtedy sama przejedź się po wskazanej
    liście i wybierz.
    Pozd- J
    --------------

  • 8. Data: 2009-09-30 12:01:33
    Od: mz <l...@w...pl>

    Post pisała moja żona. Część telefonów jest jakby to powiedzieć:
    bardziej preferowana przez kobiety . Dlaczego - tego nie wiem, jak
    chcesz zapytaj kobiety. Mojej nie podoba się SE C702 jak to twierdzi
    jest dość toporny.

  • 9. Data: 2009-09-30 20:51:48
    Od: AL <a...@s...tam>

    mz pisze:
> [...]
    > bardziej preferowana przez kobiety . Dlaczego - tego nie wiem, jak
    > chcesz zapytaj kobiety. Mojej nie podoba się SE C702 jak to twierdzi

    a ojej spodobal sie swego czasu K770i - bo byl brazowy :)
    - chwali sobie i sam telefon i aparat (nokia przy tym wysiada) oraz -
    funkcje latarki :) (ja tez kiedys z niej nawet korzystalem, jak w nocy
    musialem zajrzec pod maske w aucie i cos tam pokombinowac - dala rade)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2009-09-30 20:52:07
    Od: AL <a...@s...tam>

    mz pisze:
> [...]
    > bardziej preferowana przez kobiety . Dlaczego - tego nie wiem, jak
    > chcesz zapytaj kobiety. Mojej nie podoba się SE C702 jak to twierdzi

    a mojej spodobal sie swego czasu K770i - bo byl brazowy :)