  • 31. Data: 2009-10-01 06:56:26
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Bueheheheh, jeszcze chwila i zaczniesz pisać wierszem albo rymować. Weź
    > wyluzuj, iphon to jest zwykła szpanerska zabawka dla ludu. Typowy produkt
    > przeznaczony dla klienta dla którego instrukcja w postaci jednej kartki z
    > notesu jest nie do przeskoczenia. Wypisz wymaluj docelowy odbiorca -
    > hamburgożerca zza oceanu ale na szczęści nie jest to jedyny produkt na
    > rynku.

    Jak moze byc szpanerska jak jest dla ludu. Moze jednak trza myslec.
    Nigdzie w USA nie moze byc szpanerska skoro kazdy ja ma. Uzgodnij
    zeznania z Waldusiem czym jest iphone bo sie zle dyskutuje

  • 32. Data: 2009-10-01 06:58:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    slaweks pisze:

    > Nie odszedł. Z miesiąc nie byłem w żadnym salonie z telefonami ale
    > jakoś wtedy nie powaliła
    > mnie wszechobecność telefonów bez klawiatury. Nie ze chowaną
    > klawiaturą,
    > której normalnie nie widać tylko wogóle bez. Natomiast zawsze
    > powalała mnie cena takiego telefonu.

    Podawalem "telefony o najwiekszym obrocie na allegro" na 9 pierwszych 5
    jest dotykowcami.

    > Istnieje coś takiego jak "owczy pęd". Ala ma IPhone Ola ma IPhone. Jak
    > do tego dodamy,
    > że Ala i Ola są w przedziale wieku między 10-18 lat to "owczy pęd"
    > rośnie.
    > Bo często telefon określa status społeczny głównie nastolatków.

    I pewnei dlatego dorosli kupuja AVile zamiast 5310

  • 33. Data: 2009-10-01 06:59:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Tandetny rysujący sie plastik, przegrzewająca się elektronika, wybuchające
    > baterie i brak elementarnych funkcji za taką kasę ci nie przeszkadza?

    Buhahhaa Dajesz Waldus do pieca swoja ignoracja.... Ze niby HTC nie robi
    tandety za 2500zł nie oslabiaj mnie, iphone przynajmniej ma szklany nie
    rysujacy sie ekran ktory widac w sloncu a nie plastikowa wciskana folia
    popierdolke do uzywania tylko w piwnicy

  • 34. Data: 2009-10-01 07:01:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > i brak elementarnej funkcjonalności jak wysłanie/odebranie wizytówki po
    > bluetooth i paru innych rzeczy jeszcze. To też jest jak przecudnej urody
    > Ferrarri, najnowszy hybrydowy model, który jeździ 300 na godzinę, pali 1
    > litr na 100 km, wygląda przecudnie i jeździ fantastycznie, ale nie umie
    > skręcać w prawo.

    Ty smiesz mowic o funkcjonalnosci ktorej WM nie ma, bo nawet wybrac
    numer w nim to jakis szalony pomysl z dupy Billa.

    Nie oslabiajcie mnie swoja glupota. Tylko czemu ten WM to co buiold to
    bardziej wyglada jak iphone ot glupcy

  • 35. Data: 2009-10-01 07:07:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Popatrz na to co ludzie piszą. Ty swoje wiesz. PAmiętasz o czym pisał
    > kiedyś tam SErgiusz? A reszta?
    > Z dzisiejszego wątku mozna zrobic takie podsumowanie:
    > gładzik - do bani. gps - ktoś go włączył? aparat foto- nieistotny. WiFi-
    > Być moze, i to tylko jako dostęp do WWWi streamingu z sieci.

    Ale o co ci chodzi.... ze nie ma kamery do videorozmow a kiedy ostatnio
    zrobiles videocalla ? A .... w wigilie... 2008r.

    Aparat foto jest jaki jest w HTC za 2500zł lepszy niz w iphonie NIE
    JEST. Wifi ladnie dziala w iphonie akurat a MiastaMuzyki RMFFM na
    ipodzie w streamingu a jakze slucham wlasnie teraz.

    > Dodatkowy soft - tak bo jest go dużo. jaki konkretnie? Yyyyyy.. no...
    > nie padła zadna nazwa.

    Need For Speed gra ktorej nie bedzie mial zaden WM :) i FIFA i FPSy.

    > Względy dotyczące wymiany list kontaktów,
    > synchronizacji, wspomnianego przesyłania po BT-nieistotne.

    Ale o co chodzi ? Gdzie i komu chcesz wysylac wizytowki po BT. W zyciu
    nei widzialem praktycznego rozwiazania w naturze...

    > Responsywność TAAAAK! nikt inny tak niema - przecież to śmieszne. Nie
    > zebym uważał ze to niepotrzebny parametr, ale są tysiące szybciej
    > reagujacych urządzeń.

    Tiaaa jasne .... bez kozery powiem MILION takich uradzen.
    WY WMiarze macie dziwna manie uznawania wyzszosci telefonu po ilosci
    niedopracowanych czy ulomnych dodatkowych funkcji zwyklemu zutkownikowi
    nie potrzebnych. Za to ignorujecie beznadziejne rozwiazania uzywane na
    codzien zastosowane w WM. Dla mnie bomba.

    > Wiem ze w iPhonie internet jest najbardziej zajebisy, ale na litość
    > boską PCty posprzedawaliście? wszystkei strony Wam chodzą na iPhonie?

    Ale o co chodzi ... jak cos lepsze w iphonie to uzywjmy argumentu ze
    PCet lepszy. Chyba zaponiales juz jak twoi koledzy od WM przez ostatnie
    3 lata bradzlowali sie internetem w telefonie a teraz raptem "nikt tego
    nie uzywa' bo mamy peceta. Moze mniej hipokryzji ?

    > czy raczej wszystkeie 3? (3 konieczne) Bez rysika klikacie? W urzędach
    > czesto są takie terminale z dostępem do netu, ze stroną miast itp. są w
    > nich ekrany 17 cali z dotykiem.PRobowałem z tego skorzystać, naprawde
    > wole myszke, albo gładzik na laptopie+kursor. Jakoś nie wyobrażam sobie
    > "wygody" w korzystaniu z netu na 3 calach palcem. Co wcale nie przeczy
    > tezie, ze moze to być wygodniejsze niz na Xperii.

    Ja tez sobie nie wyobrazam na urzadzeniu z WM.

    > Tak wiec rozumiesz mój punkt widzenia? (nie musisz sie z nim zgadzać!)
    > Ludzie kupili sobie ferari bo im sie kolor podoba, reszta nie istotna.
    > Brawo. ważna jest marka...

    Z tym Ferrari to jakas obsesja ?

  • 36. Data: 2009-10-01 07:15:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > Trzeba by przyjąc jednostkę miary szacunowej. nie twierdze ze "od groma"
    > to mało, ale jak narazie na WM jest więcej.

    Pokaz gdzie ? Chcesz staniemy na ulicy i bedziemy sprawdzac te
    dodatkowe aplikacje na WMach przechodniow. Tylko zebys sie nei zdziwil.

    I prosze nie mow mi nie AppStore nie jest atutem

    >Co ważniejsze, czasem
    > bardziej przydatnego albo profesjonalnego. PRosze nie wyśmiewaj tego
    > faktu, bo jak _narazie_ to zam pare, parenaście firm które korzystają z
    > PDA z WM ( bez telefonu) do codziennej pracy.

    Ja tez wlasnie PKP sobie dla konsuktorow kupilo Casio z WM. I co z tego
    szary kowalski ma gleboko w dupie ze na WM istnieje program do obslugi
    zamowien w pizzeri.

    > ktorej zaletą w porównaniu do PSP jest... bo moim zdaniem brak joysticka
    > w konsoli to jakas super nowiość, poczekam moze wiecej producentów gier
    > wprowadzi gry "na gładzik" zamiast ma pady/joystick/myszke

    Patrz durni wydawcy i uzytkownicy, ze tez nie czytaja polskiego usenetu
    tylko gry wydaja na te "popierdolke nie konsole"

    > tu sie zgodzę, bo porównanie wybrałeś tak jak byś porównywał ferrari do
    > malucha, ale w kategorii cena filtra oleju. JA prosiłem o to zeby
    > przedmówca napisał jakie przydatne funkcje iPhona powodują ze jest
    > zajebisty. Tak wiec 98% telefonów dorównuje responsywnością iPhonowi.

    Nie chodzi o funkcje chodzi o "przyjaznosc interfejsu i wygode logike".
    99% gopodyn z Gdanska ma gleboko z tylu czy na dana platforme jest
    "czytnik komputera pokladowego Opla".

    > FAjnie. pogratulować. JA akurat ma taki biznes ze mnie odwiedzają
    > przedstawiciele i chcą coś sprzedać. żaden niema iPhona, ale nie ważne.

    Bo iphone to jest bardziej telefon czy multimedialny odtwarzacz niz PDA.
    I chyba kazdy to rozumie poza betonowymi WMiarzami ktorzy uwazaja ze
    najwazniejsze w telefonie jest funkcja podglady stanu oleju w elektrowni
    wodnej.

    > Zastanawiam sie jak Ty przeglądasz iphonem swoje stany magazynowe,
    > pokazujesz zdjęcia produktów, w tym samym czasie otwerając pdfy z danymi
    > technicznymi, następnie wystawiasz fakture. bo drukowanie to juz pestka?

    Iphone nie sluzy do tego. Jakos nie masz peretensji ze twoj Opel Astra
    Kombi nie moze wozic betonu ? Co nie znaczy ze Bdetoniarka jest swietna
    by wyskoczyc na zakupy do supermarketu.

    > Fajnie ze jesteś zadowolonym użytkownikiem, ale zwróc uwage ze wszystko
    > co wg. Ciebie jest zaletą iPhona jest również zaletą innych telefonów.

    Jakby tak bylo iphone by sie nie sprzedal.... i prosze nie mow o prania
    mozgu czy marketingu bo wiekszych oszustow jak Microsoft to nie znajdziesz.

    > Teraz od Waldka dostaniesz ostrą krytykę, i niską ocene inteligencji,
    > ale dziwicie się? ja czasami nie. To grupa dyskusyjna, ale o telefonach,
    > o ich zaletach, wadach problemach i rozwiazaniach. tu niema gospodyń z
    > gdańska które są przekonane ze jakiś tam telefon jest zajebisty bo TYLKO
    > na nim mozna przelewac pieniądze z banku albo uruchomić grę.

    Ale rozumiem ze telefon w ktorym szybciej wykonasz banalna czynosc jest
    beznadziejny tylko dlatego ze nei sprawdza poziomu oleju w frytkownicy ?

    Co to za bzdury ?

    > JA jestem zagorzałym przeciwnikiem głaskaczy/wciskaczy, bo potrafie
    > siedząc na fotelu fryzjera (autentyk z poniedziałku) pod tą "kołderką"
    > nie patrząc na telefon jedną ręką odblokować go, wyłączyć dzwieki,
    > zablokować. Tak samo mogę zrobić 30 innych "knifów" bo mam guziki!

    No widzisz straszne .... w Androidzie potrafie to JEDNYM nacisnieciem.

  • 37. Data: 2009-10-01 07:16:55
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > O.. widzę, że wszyscy fani iPoo muszą mieć ten sam poziom co
    > iStrybyszewski. Zapytałbym czy znasz poziom rolnika z autopsji, ale nie
    > będe obrażał rolników, większość z nich to ludzie na poziomie.

    No coz wlasnie wylazi betoniarnia od WM taki Waldus to beton
    najczystszej wody ale zamiast uzyc argumentu uzywa chamstwa. Tak to jest
    z prostakmi gdy nie maja argumentow.... szanujmy jednak
    niepelnosprawnych umyslowo.

  • 38. Data: 2009-10-01 09:38:40
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jak moze byc szpanerska jak jest dla ludu. Moze jednak trza myslec.
    > Nigdzie w USA nie moze byc szpanerska skoro kazdy ja ma. Uzgodnij
    > zeznania z Waldusiem czym jest iphone bo sie zle dyskutuje

    Za skomplikowane aby zrozumiec? Właśnie dlatego ludzie ją kupują bo uważają,
    że to taki trendy wynalazek i trzeba go mieć, w rzeczywistości wielu
    nabywców po za posiadaniem i pokazywaniem nie robi z nim nic więcej jak
    robienie fotek i dzwonienie. Ślepa pogoń za trendem nic więcej. Popularność
    wynikająca z potrzeby posiadania czegoś co jest modne bo jest inne. Tylko
    równie dobrze można by naśladować Jacykowa, on też jest "inny" :)))))

  • 39. Data: 2009-10-01 09:45:29
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Podawalem "telefony o najwiekszym obrocie na allegro" na 9 pierwszych 5
    > jest dotykowcami.

    Weź Ty się palnij w łeb, od kiedy to ilość sprzedanego towaru świadczy o
    jego jakości lub "lepszości" od konkurencji. Popularne wcale nie znaczy
    lepsze, zazwyczaj oznacza przystępniejsze /tańsze/. Gdyby te Twoje rankingi
    miały przełożenia na rzeczywistość to garnitury z targu były by lepsze od
    tych od Armaniego, a Skody lepsze od BMW bo się ich więcej sprzedaje.

  • 40. Data: 2009-10-01 10:02:29
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h9v1o6$mbb$1@inews.gazeta.pl:

    > znany z PC, interfejs użytkownika Windows Mobile wydaję się taki
    > sztuczny, przykład banalny krzyżyk w rogu do zamykania to takie pecetowe
    > (na dodatek w WM odsyła to aplikacje w tło a nie zamyka to takie

    Zależy jak sobie to skonfigurujesz. U mnie aktualnie krzyżyk zamyka
    aplikacje. Ale jak mi się znudzi to może znowu przystawie to sobie na
    minimalizowanie.
    A jak w iPhone odesłać aplikacje w tło? Trzeba chyba trochę pokombinować z
    jailbreakiem bo aplle zabezpieczyło użytkowników przed niebezpieczeństwiem
    pozostawiania programów działająch w tle. Anóz taki użytkownik zażyczy sobie
    program który blokuje niechciane połączenia, albo automatycznie nagrywa
    rozmowy? W głowach by się poprzewracało!
    Ciekawe czy komisja europejska zablokuje sprzedaż tej cykającej bomby jaką
    jest iphone;))
    http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=19616

    Pozdrawiam!
    --