    From: "Kilian" <k...@p...nospam.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Date: Wed, 30 Sep 2009 23:51:19 +0200

    > Do Jana:
    >
    > Popatrz na to co ludzie piszą. Ty swoje wiesz. PAmiętasz o czym pisał
    > kiedyś tam SErgiusz? A reszta?
    > Z dzisiejszego wątku mozna zrobic takie podsumowanie:
    > gładzik - do bani. gps - ktoś go włączył? aparat foto- nieistotny. WiFi-
    > Być moze, i to tylko jako dostęp do WWWi streamingu z sieci.
    > Dodatkowy soft - tak bo jest go dużo. jaki konkretnie? Yyyyyy.. no...
    > nie padła zadna nazwa. Względy dotyczące wymiany list kontaktów,
    > synchronizacji, wspomnianego przesyłania po BT-nieistotne.
> [...]

    Do Jana? Czy do Kiliana? :)

    Ja to widzę inaczej: iPhone nie jest pomyślany jako maszyna do wszystkiego,
    ale w moim przypadku może często zastąpić laptopa.

    GPS - korzystam, owszem.
    WiFi - do całej sieci
    Soft - hmm... popatrzmy... Bieżące notowania walut, Mobile Office, natywny
    serwis Heise, Miasto Muzyki RMF FM, natywne Allegro, wiadomości Onet, pełny
    program TV, RDP, VNC, program do raportowania przebiegu samochodu dls US,
    SSH... Czyli w praktyce wszystko czego potrzebuję JA do MOJEJ pracy.

    Jeszcze raz: iPhone nie jest zamiennikiem laptopa, ale często pozwala mi na
    zostawianie laptopa w domu lub skorzystanie z różnych serwisów skądkolwiek.
    Zdarzyło mi się serwisować PCta po RDP, bo nie było innej możliwości.

    W sumie uważam iPhona za produkt najbardziej odpowiadający moim wymaganiom.
    Synchronizacja list kontaktów - przez cztery lata z WM nie miałem takiej
    potrzeby, więc raczej jest to dla mnie funkcja zbędna. Ktoś jej potrzebuje?
    No problem, niech nie wybiera iP.

    Pozdro

    Kilian