  • 21. Data: 2010-12-12 19:21:43
    Temat: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-12-12 19:53, Waldek Godel wrote:

    > wolę już bunkier od czegoś tak wyrafinowanego jak np. to:
    > http://bryla.gazetadom.pl/bryla/1,85299,8671507,Najb
    rzydszy_i_najbardziej_tajemniczy_dom_w_Polsce.html

    Zdjasz sobie sprawe, ze ten przyklad przyprawilby Sfefana o skurczenie
    sie golfa pod szyja?
    Ten przyklad bylby bardziej adekwatny:
    http://www.architecturesdesign.com/2010/02/14/modern
    -architecture-villa-called-plus-house-in-japan/

    > W jednym miejscu? Proszę bardzo, drugi link, czyli Amazon zawiera w
    > zasadzie każdą możliwą muzykę. Nie dosć, że zapłacisz połowę ceny, to
    > dostaniesz jeszcze elegancko zapakowane płyty, z tekstami i róznymi
    > informacjami.

    Dla mnie pudelko i plyta to tylko nastepny problem ze skladowaniem
    zbednych rzeczy. Nadal uzytkownik Appla ma to u siebie (lacznie z
    podatkiem na skarpetki dla Stefana) a jesli jednak bedzie chcial
    zaoszczedzic to przeciez nie zostanie wypisany z iTunesa za zakup w
    Amazon, prawda?

    > Nokia 8800, E71, E51, E90
    > HTC HD2/Desire HD

    Ciezko znalezc jakies miarodajne zestawienie w sieci; jednak rowniez
    powyzsze zestawienie pokazuje, ze iP4 jest tutaj w czolowce.

    > to ja dziękuję, już w E71 jest lepsze. Przynajmniej widzę na głównym
    > ekranie najważniejsze informacje.

    Dla Ciebie jest to kluczowa sprawa? Prosze bardzo. Inni wola jesc
    truskawki na swoj wlasny sposob i Twoje preferencje moga budzic u nich
    usmiech.

    > W wielu innych miejscach tez nie ma Search, i co z tego? W Markecie jest
    > wyszukiwanie.

    Pisalem, ze iTunes MA a Android Market z poziomu PC NIE MA - wszystko
    sie zgadza.

    > Nexus S ma akurat sporo lepsze parametry.

    > tak, wiem, różne dziwne rzeczy działały na stada ludzi, co skutkowało
    > faszyzmem, komunizmem.
    > Ludzie masowo żrą margarynę która im szkodzi, wędliny z trocin, ale za to
    > bez mięsa i rózne inne dziwne rzeczy. Znasz powiedzenie o miliardach much
    > które nie mogą się mylić?

    Nie sadzisz, ze troche zbyt skraje przyklady?

    > Świetnie. Z tego się nawet daje nieźle żyć. Bo większość idiotów którzy
    > nawet godziny w mikofalówce nie umie zaprogramować kupiłoby dumbphone albo
    > (potrzebując więcej) blackberry które jest programowane przez sprzedawcę
    > (prywatni) albo zdalnie przez dział IT (biznesowi).
    > A późnie jest "ratunku" jak trzeba to podpiąć do maila czy exchange.

    Rozumiem, ze zakup ktorejkolwiek innej platformy poza iOS i Blackberry
    daje automatycznie umiejetnosci szefa dzialu IT?
    Przeciez taki czowiek, ktory nie bedzie dobrze radzil sobie na iOS tym
    bardziej polegnie w konfiguracji chocby WM.

  • 22. Data: 2010-12-12 19:22:10
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-12-12 18:14, atm pisze:
    > Wad celowo nie podaje

    Ja podam:
    1. Nic nie uzasadnia jego ceny. Na pewno to technicznie niezłe
    urządzenie, choć nie szczyt techniki. Funkcjonalnie to podobne do
    telefonów za 500 zł. lub tzw. podróbkom, ale one akurat technologicznie
    nie różnią się od oryginału, różnica to jedynie soft, pewnie
    wyprodukowano je w tych samych fabrykach.
    2. Nie wiem jaki mechanizm nakręca popyt na ten badziew.

    P.

  • 23. Data: 2010-12-12 19:22:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:19:31 +0100, neoniusz napisał(a):

    > W Erze.
    > Tylko ja mam tam kilkadziesiat aktywacji.

    100 zł plus kilkadziesiąt aktywacji przez dwa lata to jest tanio? Za tyle
    można NOWY samochód kupić. CBDU.
    Daruj sobie takie argumenty, są żenujące. Tylko jakiś niedorozwinięty
    szczeniak wierzy jeszcze, że jest coś takiego jak darmowy obiad.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 24. Data: 2010-12-12 19:24:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    >
    > Dosc czesto pojawiaja sie krytyczne uwagi dotyczace IPhone'a.
    > Sam jestem daleki od zakupu tego urzadzenia, chcialbym jednak podzielic
    > sie spostrzezeniami odnosnie tego sprzetu oraz ludzi z niego
    > korzystajacych.
    >
    > Znam kilka osob, ktore sa bardzo zadowolone z tego co oferuje Stefan w
    > kwestii iPhone. Skupie sie na najblizszym znajomym:
    >
    > 1. Jest designerem i ta minimalistyczna maniera bardzo mu sie podoba,
    > zresza drugi grafik, ktorego znam miedzy innymi z tego powodu przesiadl
    > sie na MacOS z Windowsa (korzysta glownie z pakietu Adobe)

    Jonathan Ive, ale jak sie przyjrzysz to stylistyka jedzie Boshem z lat
    70dzisiatych ba Stefan jak u niego bylem mial pralke Bosha w domu za to
    magiczne koleczko z ipodow to radio Bosha z lat 60dzisiatych
    stylistycznie bo nie dzialaniem

    > 2. iP4 oferuje wyzsza rozdzielczosc niz konkurencja i znajomy mowi, ze
    > faktycznie nie widac pikseli. Obraz jest ostry i czytelny

    Retina jest najlepszym wyswietlaczem na dzis.

    > 3. Integracja wszystkich mediow w iTunes; dla wielu to przeklenstwo, dla
    > niego wprost przeciwnie. Kupuje tam muzyke, programy, sciaga podcasty
    > video i audio. Pelnia szczescia - nie musi szukac po wielu roznych
    > stronach.

    Bo jest zwyklym userem a nie jakims nekrofilem nerdem

    > 6. AntennaGate wydaje sie byc historia, sciaskal iP4 na rozne sposoby
    > zwierajac anteny reka i kreski nie spadaly Oczywiscie mozna to zrzucic
    > na oszukany FW, faktem jest jednak ze prowadzi rozmowy bez problemu,
    > podobnie jak to bylo z wczesniejsza Nokia.

    Bo to bzdura.... blad skalowania slupkow.

    > 9. Swietnie rozwiazana instalacja programow, mozliwosc ich ladowania
    > zarowno z poziomu komputera jak i iP. Majac porownanie z Ovi store to
    > jak dzien i noc.
    > Druga rzecz tutaj, to wyszukiwanie programow w iTunes. Nie wiem co
    > Google tutaj wymodzilo nie dajac opcji search w Android Market.
    > Pewnie to bedzie przelomowy ficzer niebawem, ucza sie marketingu od
    > Stefana ;]

    A AM jest search juz nie przesadzaj. Poza tym Market wlasnie sie zmienia
    i znow na wzor appstore

    > 10. Od dawna Stefan nie oferuje tylko konkretnego urzadzenia, klient
    > dostaje cale srodowisko, proste i szybkie w obsludze oferujace szeroki
    > wachlarz atrakcji. Chcialbym aby inne firmy "choc" tyle mogly zaoferowac
    > i nie mam na mysli tutaj tylko aplikacji iOS

    Microsoft idzie ta sama droga wlasnie. Biedne trole od nekrofilii z
    WM6.5 sa przerazeni.

  • 25. Data: 2010-12-12 19:26:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-12-12 20:06, Andrzej Libiszewski wrote:

    > O jakim zafarbie mówisz i w którym HTC? No ale nawet zakładając, że takowy
    > występuje, to nie upośledza w żaden sposób funkji urządzenia.

    http://www.gsmarena.com/a_hardware_fault_causes_htc_
    hd2_*pink*_camera_issues_confirmed-news-1276.php

    Chyba juz jest to rozwiazane przez FW. Jesli nie, to wg mnie uposledza
    poniewaz zdjecie z takim zafarbem to dla mnie bylaby dyskwalifikacja.

    > Powinien do szmatki dorzucić pastę polerską.

    Dokladnie.
    Wspomnianego ipoda touch uzywalem tylko w domu a i tak zalapal sporo rys.

  • 26. Data: 2010-12-12 19:26:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-12 19:11, Waldek Godel pisze:

    > Mam nadzieję,że żaden z nich nie będzie projektował niczego w mojej
    > okolicy, wolę fachowców który wybierają po jakości narzędzia a nie po
    > kolorze obudowy.

    Projekt iphonow jest swietny, co ciekawe trwalosc tez.
    Zaklejenie pierwszego ipoda to czystej wody daje poczucie solidnosci

    Zobacz klapke od Galaxy S, odpad z fabryki pistoletow na wode

    > to jest trzeci rodzaj prawdy, są telefony które mają wyższą. Oprócz tego
    > rozdzielczość iP4 jest wyjątkowo skutecznie marnowana.

    Oczywiscie..... brnij dalej

    > Tak, wiem, że są tacy co są szczęśliwi co przepłacają.
    > http://itunes.apple.com/au/album/the-beatles-box-set
    /id402060584
    > http://www.amazon.com/Beatles-Stereo-Box-Set/dp/B002
    BSHWUU/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1292176160&sr=8-1

    No coz, wiemy ze kupujesz w biedronce przetrminowane produkty

  • 27. Data: 2010-12-12 19:27:28
    Od: atm <...@v...pl>

    > U operatorow. Niektorzy sami prosza, zeby u nich wziac. Tylko trzeba byc
    > dla nich wartosciowym klientem. Wiec "patrzaj" dokladniej.
    > Sorry, nie chce mi sie juz z toba dyskutowac i marnowac czasu, bo do
    > niczego nie mam zamiaru cie przekonywac.
    > Dla mnie ip jest po prostu wygodny i jakbym go nie sciskal to nie traci
    > zasiegu - wiem, w ktorym miejscu trzeba dotykac, bo widzialem filmy. U
    > mnie nic sie nie dzieje. Oczywiscie ty wiesz lepiej. Moze w pierwszej
    > serii cos bylo nie tak, ale ja nie mam modelu z lipca, tylko pozniejszy.

    O tym wlasnie wczesniej wspomnialem, znajomy tez sciaskal telefon na
    rozne sposoby i zasieg nie spadal.

  • 28. Data: 2010-12-12 19:30:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-12-12 20:10, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Jaką niedoróbkę? W markecie jest wyszukiwanie.

    Masz na mysli dostep z telefonu prawda?

    > Można przecież i tak zainstalować, nikt ci nie broni. Tylko wątpię czy
    > będzie to szybsze i przyjemniejsze niż użycie Marketu.

    > Zapomniałeś dodać, że sięgasz po kabelek i podłączasz telefon.

    Podlaczenie pewnie 1s. komunikacja ze 3-5s.
    Nadal wolalbym miec rownorzedny dostep.
    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2010-12-12 19:35:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:21:43 +0100, atm napisał(a):

    > Zdjasz sobie sprawe, ze ten przyklad przyprawilby Sfefana o skurczenie
    > sie golfa pod szyja?
    > Ten przyklad bylby bardziej adekwatny:

    dosyć skutecznie odchodzisz od problemu wyboru narzędzi przez
    profesjonalistę na podstawie koloru pudełka.

> [...]
    > podatkiem na skarpetki dla Stefana) a jesli jednak bedzie chcial
    > zaoszczedzic to przeciez nie zostanie wypisany z iTunesa za zakup w

    ale wszystkie te rzeczy kosztuja - trzeba zakupić materiały, wyprodukować,
    składowac, dostarczyć, ubezpieczyć.
    Dlatego byłoby normalne, żeby sama treść pozbawiona tego całego balastu
    była o 50% tańsza a nie o 100% droższa. No ale jak wiadomo, Apple to nie
    jest normalna firma.

    > Dla Ciebie jest to kluczowa sprawa? Prosze bardzo. Inni wola jesc
    > truskawki na swoj wlasny sposob i Twoje preferencje moga budzic u nich
    > usmiech.

    Tak, wiem. Są nawet ludzie, którzy wybiorą iPhone, bo się nim wygodnie
    gwoździe wbija, albo nieźle się z niego ścieżkę koki wciąga. Wolno im.
    Ja jednak mam smartphone dla informacji którą zawiera. Im łatwiejszy dostęp
    do informacji, tym lepszy smartfon. Im głębiej ukryta, tym łatwiej coś
    przeoczyć - np. wazne przypomnienie w kalendarzu. (którą to nota bene
    funkcję iPhone ma wyjątkowo tandetną)

    > Pisalem, ze iTunes MA a Android Market z poziomu PC NIE MA - wszystko
    > sie zgadza.

    No i o czym to świadczy?

    > Nie sadzisz, ze troche zbyt skraje przyklady?

    Dlaczego? Świetnie obrazują, że większość ludzi wcale nie kieruje się
    rozsądkiem przy zakupach, co przy okazji świetnie wyjaśnia sukces iPhone

> [...]
    > Przeciez taki czowiek, ktory nie bedzie dobrze radzil sobie na iOS tym
    > bardziej polegnie w konfiguracji chocby WM.

    Żadne inne urzadzenia nie wmawiają ludziom, że są tak łatwe w obsłudze, że
    wreszcie zrobią rzeczy których nigdy nie mogli się nauczyć.
    Bardzo wielu użytkowników iPhone używa go jak najdurniejszego telefonu, bo
    z takich się przesiedli. 27% wszystkich iPhone nigdy nie pobrało ani jednej
    aplikacji z AppStore.
    Do tej pory osoby antytechniczne które musiały mieć dostęp do maila
    kupowały Blackberry. Teraz sporo z nich przesiadło się na iPhone, bo im
    wmówiono, że jest jeszcze łatwiejszy, piękniejszy itp... bzdura, nie jest
    łatwiejszy. Statystyczny użytkownik iPhone polegnie na konfiguracji poczty.
    To już nawet nowe nokie są lepsze pod tym względem - nie podoba mi się to
    rozwiązanie, ale to działa - w 90% przypadków potrzebujesz tylko swój adres
    e-mail i hasło, żeby skonfigurować pocztę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 30. Data: 2010-12-12 19:43:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:26:02 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    >
    > Chyba juz jest to rozwiazane przez FW. Jesli nie, to wg mnie uposledza
    > poniewaz zdjecie z takim zafarbem to dla mnie bylaby dyskwalifikacja.

    Dyskwalifikacja tak, ale dla aparatu fotograficznego. Dla telefonu jest to
    co najwyżej problem z gatunku najlżejszych. No chyba, że ty dzwonisz z
    aparatu fotograficznego, a zdjęcia robisz telefonem.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,