    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Date: Sun, 12 Dec 2010 20:21:43 +0100

    On 2010-12-12 19:53, Waldek Godel wrote:

    > wolę już bunkier od czegoś tak wyrafinowanego jak np. to:
    > http://bryla.gazetadom.pl/bryla/1,85299,8671507,Najb
    rzydszy_i_najbardziej_tajemniczy_dom_w_Polsce.html

    Zdjasz sobie sprawe, ze ten przyklad przyprawilby Sfefana o skurczenie
    sie golfa pod szyja?
    Ten przyklad bylby bardziej adekwatny:
    http://www.architecturesdesign.com/2010/02/14/modern
    -architecture-villa-called-plus-house-in-japan/

    > W jednym miejscu? Proszę bardzo, drugi link, czyli Amazon zawiera w
    > zasadzie każdą możliwą muzykę. Nie dosć, że zapłacisz połowę ceny, to
    > dostaniesz jeszcze elegancko zapakowane płyty, z tekstami i róznymi
    > informacjami.

    Dla mnie pudelko i plyta to tylko nastepny problem ze skladowaniem
    zbednych rzeczy. Nadal uzytkownik Appla ma to u siebie (lacznie z
    podatkiem na skarpetki dla Stefana) a jesli jednak bedzie chcial
    zaoszczedzic to przeciez nie zostanie wypisany z iTunesa za zakup w
    Amazon, prawda?

    > Nokia 8800, E71, E51, E90
    > HTC HD2/Desire HD

    Ciezko znalezc jakies miarodajne zestawienie w sieci; jednak rowniez
    powyzsze zestawienie pokazuje, ze iP4 jest tutaj w czolowce.

    > to ja dziękuję, już w E71 jest lepsze. Przynajmniej widzę na głównym
    > ekranie najważniejsze informacje.

    Dla Ciebie jest to kluczowa sprawa? Prosze bardzo. Inni wola jesc
    truskawki na swoj wlasny sposob i Twoje preferencje moga budzic u nich
    usmiech.

    > W wielu innych miejscach tez nie ma Search, i co z tego? W Markecie jest
    > wyszukiwanie.

    Pisalem, ze iTunes MA a Android Market z poziomu PC NIE MA - wszystko
    sie zgadza.

    > Nexus S ma akurat sporo lepsze parametry.

    > tak, wiem, różne dziwne rzeczy działały na stada ludzi, co skutkowało
    > faszyzmem, komunizmem.
    > Ludzie masowo żrą margarynę która im szkodzi, wędliny z trocin, ale za to
    > bez mięsa i rózne inne dziwne rzeczy. Znasz powiedzenie o miliardach much
    > które nie mogą się mylić?

    Nie sadzisz, ze troche zbyt skraje przyklady?

    > Świetnie. Z tego się nawet daje nieźle żyć. Bo większość idiotów którzy
    > nawet godziny w mikofalówce nie umie zaprogramować kupiłoby dumbphone albo
    > (potrzebując więcej) blackberry które jest programowane przez sprzedawcę
    > (prywatni) albo zdalnie przez dział IT (biznesowi).
    > A późnie jest "ratunku" jak trzeba to podpiąć do maila czy exchange.

    Rozumiem, ze zakup ktorejkolwiek innej platformy poza iOS i Blackberry
    daje automatycznie umiejetnosci szefa dzialu IT?
    Przeciez taki czowiek, ktory nie bedzie dobrze radzil sobie na iOS tym
    bardziej polegnie w konfiguracji chocby WM.