  • 1. Data: 2010-12-12 19:00:24
    Temat: Jaki telefon z jak największym wyświetlaczem?
    Od: "Sinus " <s...@W...gazeta.pl>

    Znajomemu potrzebny jest telefon do obsługi systemu w taksówce, aplikacja
    która będzie wgrana potrzebuje Windowsa Mobile i GPS'a.

    Priorytetem w wyborze będzie wielkość i czytelność wyświetlacza. Co
    moglibyście polecić?

    --
    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 2. Data: 2010-12-12 19:01:34
    Temat: Re: Jaki telefon z jak największym wyświetlaczem?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 19:00:24 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

> [...]
    > która będzie wgrana potrzebuje Windowsa Mobile i GPS'a.
    >
    > Priorytetem w wyborze będzie wielkość i czytelność wyświetlacza. Co

    Zdecydowanie Samsung Galaxy Tab.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 3. Data: 2010-12-12 19:17:13
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    W dniu 2010-12-12 20:01, Waldek Godel pisze:
    /.../
    > Zdecydowanie Samsung Galaxy Tab.

    WINDOWS MOBILE!

    ALex

  • 4. Data: 2010-12-12 19:20:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:17:13 +0100, a...@g...torun.pl napisał(a):

    > WINDOWS MOBILE!

    O fak.. ale mnie ta dyskusja z fanami apple ogłupia.

    No to HTC Shift (ma dwa systemy, ale jeden to WinMo)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 5. Data: 2010-12-12 20:05:47
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):
    > No to HTC Shift (ma dwa systemy, ale jeden to WinMo)

    Dzięki, ale to chyba jednak nie ta kategoria cenowa :/

    Myślę że max to 900-1000zł. Jakieś inne propozycje? Może coś z rodziny Omnia?

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2010-12-12 20:08:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 20:05:47 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

    > Myślę że max to 900-1000zł. Jakieś inne propozycje? Może coś z rodziny Omnia?

    HTC HD powinno się spokojnie zmieścić w cenie - nie podałeś wcześniej, że
    masz jakieś ograniczenia cenowe.
    HD - nie mylić z HD2

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 7. Data: 2010-12-12 20:25:00
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):
    > HTC HD powinno się spokojnie zmieścić w cenie - nie podałeś wcześniej, że
    > masz jakieś ograniczenia cenowe.

    HTC Touch HD? Rzeczywiście ciekawe. Dzięki.

    --
    Sinus

  • 8. Data: 2010-12-12 20:28:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2010-12-12 21:25, Sinus wrote:

    > HTC Touch HD? Rzeczywiście ciekawe. Dzięki.

    HD byl chyba sporo wolniejszy od HD2 ?
    HD2 chodza na Allegro w granicach 900-1200

  • 9. Data: 2010-12-13 18:26:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    atm pisze:

    > HD byl chyba sporo wolniejszy od HD2 ?
    > HD2 chodza na Allegro w granicach 900-1200
    zwykła omnia1, toshiba g900(demon szykosci to niejest ale ma chyba
    najwiekszą rozdzielczość w stosunku do ceny)
    ToMasz

  • 10. Data: 2010-12-13 18:28:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 19:26:44 +0100, ToMasz napisał(a):

    > zwykła omnia1, toshiba g900(demon szykosci to niejest ale ma chyba
    > najwiekszą rozdzielczość w stosunku do ceny)

    Ale ekran mniejszy, a on duży chciał

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan