  • 1. Data: 2010-12-12 13:32:06
    Temat: Jaki wyswietlacz do E52?
    Od: Jan Nepomucen <...@b...pl>

    Witam,

    Na skutek kucnięcia z telefonem w kieszeni pekł mi wyświetlacz w E52.
    Telefon jest co prawda na gwarancji, ale raczej nie ma szans na naprawę w
    ramach gwarancji, ponieważ uszkodzenie jest ewidentnie mechaniczne.
    Czy ktoś mógłby polecić jakiś wyświetlacz z Allegro? Jest tam tego pełno,
    70% ma w opisie, że oryginał, a czytając komentarze i tak wszyscy piszą, że
    dostali tandetną podróbę... Można tam kupić wyświetlacz nie ładając się na
    minę?

    --
    pozdr

  • 2. Data: 2010-12-12 15:18:39
    Temat: Re: Jaki wyswietlacz do E52?
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 12 gru 2010 14:32, Jan Nepomucen pisze:
    > Czy ktoś mógłby polecić jakiś wyświetlacz z Allegro? Jest tam tego pełno,
    > 70% ma w opisie, że oryginał, a czytając komentarze i tak wszyscy piszą, że
    > dostali tandetną podróbę

    Pomyślałem, że kwestia wyboru, kupić taniej na Allegro z całym ryzykiem
    ww. lub w autoryzowanym serwisie dużo drożej. Pewnie złotego środka nie
    ma ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-12-12 17:09:19
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>

    W dniu 2010-12-12 14:32, Jan Nepomucen pisze:
> [...]
    > dostali tandetną podróbę... Można tam kupić wyświetlacz nie ładając się na

    Miałem podobne rozterki jak kupowałem niedawno wyświetlacz do trochę
    prostszego telefonu (Nokia 3110). Widziałem komentarze niezadowolonych,
    ale wszystko przebiła jedna z odpowiedzi handlarza, gdy ktoś wytknął, że
    w aukcji kilka razy pisało "oryginalny" - coś w stylu: "Przecież pisało,
    że oryginalny wyświetlacz serwisowy, to znaczy ZAMIENNIK" :).

    Po tym komentarzu wybrałem najtańszy, łącznie z przesyłką dwukrotnie
    tańszy od "oryginalnego". Wyświetlacz chodzi, odrobinę musiałem
    powalczyć przy montażu, bo chińczyk zrobił za długą tasiemkę i się
    wypinała po złożeniu całości. Jakość akceptowalna, jednak wyraźnie
    gorsza niż oryginał, słabsze kąty i mniejsza jasność. Zobaczymy ile
    pochodzi.

    Podsumowując, jeśli zależy ci na oryginale, to tylko serwis. Ewentualnie
    kupić trupa z całym wyświetlaczem, ale pytanie czy będzie tam założony
    oryginał i czy wyjdzie taniej niż w serwisie.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2010-12-12 17:50:24
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 12 gru 2010 18:09, Paweł Hadam pisze:
    > "Przecież pisało, że oryginalny wyświetlacz serwisowy, to znaczy ZAMIENNIK"

    Cóż za elastyczne i kreatywne oderwanie od rzeczywistości.
    Ciekawe, czy wymiar sprawiedliwości z którym kiedyś może się spotka,
    będzie również z tej samej bajki.

  • 5. Data: 2010-12-12 19:05:38
    Od: Czesławek <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-12 18:50, Piotr M pisze:

    > Cóż za elastyczne i kreatywne oderwanie od rzeczywistości.
    > Ciekawe, czy wymiar sprawiedliwości z którym kiedyś może się spotka,
    > będzie również z tej samej bajki.

    No a akcje z obudowami to dopiero jest numer. Oryginalna obudowa do
    Nokia E51 - oznacza tyle, że obudowa imituje wygląd fabrycznie
    montowanej w tym telefonie obudowy.

    Pozdrawiam
    Czesławek

  • 6. Data: 2010-12-12 19:07:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Dec 2010 14:32:06 +0100, Jan Nepomucen napisał(a):

> [...]
    > dostali tandetną podróbę... Można tam kupić wyświetlacz nie ładając się na

    Kup najtańszy, będzie trochę gorszy od oryginału (ale bez tragedii) za to
    wielokrotnie tańszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 7. Data: 2010-12-14 20:59:54
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Kup najtańszy, będzie trochę gorszy od oryginału (ale bez tragedii) za to
    > wielokrotnie tańszy.

    Myślałem że jesteś inteligentny.
    Kupować słabą podróbkę do telefonu tej klasy..
    Kupiłem taki wyświetlacz do Nokii E66 w celu samodzielnej wymiany (cena na
    allegro coś koło 33 zł).
    Po wymianie stwierdzam że wyświetlacz ma fatalne kąty patrzenia i fatalne
    odwzorowanie kolorów jak w wyświetlaczach starej generacji.
    Kąty patrzenia można jeszcze usprawiedliwić tym, że jest to zamiennik do
    E71/72/E51/52 a te różnią się położeniem wyświetlacza (wymiary i
    wyprowadzenia taśmy identyczne).
    Ja bym polecił jednak dopłacić no chyba że komuś nie zależy.

  • 8. Data: 2010-12-14 21:06:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 14 Dec 2010 21:59:54 +0100, n...@m...pl napisał(a):

> [...]
    > Po wymianie stwierdzam że wyświetlacz ma fatalne kąty patrzenia i fatalne
    > odwzorowanie kolorów jak w wyświetlaczach starej generacji.

    Ile założyłeś takich wyświetlaczy w życiu? Tą jedną sztukę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 9. Data: 2010-12-16 19:28:09
    Temat: Re: Jaki wyświetlacz do E52?
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup

    > Ile założyłeś takich wyświetlaczy w życiu? Tą jedną sztukę?

    To doradź pytającemu konkretny model może nie trafi jak w lotto :)

  • 10. Data: 2010-12-16 19:32:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 20:28:09 +0100, n...@m...pl napisał(a):

    > To doradź pytającemu konkretny model może nie trafi jak w lotto :)

    doradziłem - biorę zazwyczaj najtańsze z ebaya - jakość jest taka sama, ale
    cena sporo niższa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł