    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Date: Sun, 12 Dec 2010 20:24:24 +0100

    W dniu 2010-12-12 18:14, atm pisze:
> [...]
    >
    > Dosc czesto pojawiaja sie krytyczne uwagi dotyczace IPhone'a.
    > Sam jestem daleki od zakupu tego urzadzenia, chcialbym jednak podzielic
    > sie spostrzezeniami odnosnie tego sprzetu oraz ludzi z niego
    > korzystajacych.
    >
    > Znam kilka osob, ktore sa bardzo zadowolone z tego co oferuje Stefan w
    > kwestii iPhone. Skupie sie na najblizszym znajomym:
    >
    > 1. Jest designerem i ta minimalistyczna maniera bardzo mu sie podoba,
    > zresza drugi grafik, ktorego znam miedzy innymi z tego powodu przesiadl
    > sie na MacOS z Windowsa (korzysta glownie z pakietu Adobe)

    Jonathan Ive, ale jak sie przyjrzysz to stylistyka jedzie Boshem z lat
    70dzisiatych ba Stefan jak u niego bylem mial pralke Bosha w domu za to
    magiczne koleczko z ipodow to radio Bosha z lat 60dzisiatych
    stylistycznie bo nie dzialaniem

    > 2. iP4 oferuje wyzsza rozdzielczosc niz konkurencja i znajomy mowi, ze
    > faktycznie nie widac pikseli. Obraz jest ostry i czytelny

    Retina jest najlepszym wyswietlaczem na dzis.

    > 3. Integracja wszystkich mediow w iTunes; dla wielu to przeklenstwo, dla
    > niego wprost przeciwnie. Kupuje tam muzyke, programy, sciaga podcasty
    > video i audio. Pelnia szczescia - nie musi szukac po wielu roznych
    > stronach.

    Bo jest zwyklym userem a nie jakims nekrofilem nerdem

    > 6. AntennaGate wydaje sie byc historia, sciaskal iP4 na rozne sposoby
    > zwierajac anteny reka i kreski nie spadaly Oczywiscie mozna to zrzucic
    > na oszukany FW, faktem jest jednak ze prowadzi rozmowy bez problemu,
    > podobnie jak to bylo z wczesniejsza Nokia.

    Bo to bzdura.... blad skalowania slupkow.

    > 9. Swietnie rozwiazana instalacja programow, mozliwosc ich ladowania
    > zarowno z poziomu komputera jak i iP. Majac porownanie z Ovi store to
    > jak dzien i noc.
    > Druga rzecz tutaj, to wyszukiwanie programow w iTunes. Nie wiem co
    > Google tutaj wymodzilo nie dajac opcji search w Android Market.
    > Pewnie to bedzie przelomowy ficzer niebawem, ucza sie marketingu od
    > Stefana ;]

    A AM jest search juz nie przesadzaj. Poza tym Market wlasnie sie zmienia
    i znow na wzor appstore

    > 10. Od dawna Stefan nie oferuje tylko konkretnego urzadzenia, klient
    > dostaje cale srodowisko, proste i szybkie w obsludze oferujace szeroki
    > wachlarz atrakcji. Chcialbym aby inne firmy "choc" tyle mogly zaoferowac
    > i nie mam na mysli tutaj tylko aplikacji iOS

    Microsoft idzie ta sama droga wlasnie. Biedne trole od nekrofilii z
    WM6.5 sa przerazeni.