  • 1. Data: 2010-12-11 13:54:48
    Temat: Polećcie czytnik grup dyskusyjnych na symbiana.
    Od: Paweł P <s...@g...pl>

    Dzień dobry.
    Trochę googlowałem, jednak chciałbym coś sprawdzonego.

    Nie interesuje mnie jakiś kombajn, geniusz tkwi w prostocie i o coś
    naprawdę prostego mi chodzi.

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2010-12-11 14:17:29
    Od: daro <d...@o...pl>

    Paweł P pisze:
    > Dzień dobry.
    > Trochę googlowałem, jednak chciałbym coś sprawdzonego.
    >
    > Nie interesuje mnie jakiś kombajn, geniusz tkwi w prostocie i o coś
    > naprawdę prostego mi chodzi.

    Nie ma takiego czytnika.

  • 3. Data: 2010-12-11 14:24:57
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Paweł P" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Trochę googlowałem, jednak chciałbym coś sprawdzonego.
    >
    > Nie interesuje mnie jakiś kombajn, geniusz tkwi w prostocie i o coś

    Ja używam Groundhog ale może są lepsze

  • 4. Data: 2010-12-11 14:38:23
    Od: Paweł P <s...@g...pl>

    Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Paweł P" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:idvvra$e9r$...@i...gazeta.pl...

    > Ja używam Groundhog ale może są lepsze

    Będę musiał sprawdzić każdy polecany pokolei, bo musi on współpracować z
    screenreaderem pod symbianem.

  • 5. Data: 2010-12-11 19:16:40
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    . (n...@m...pl)
    in news:ie01jo$5sb$1@newsread.aster.pl

    > Ja używam Groundhog ale może są lepsze

    Nie mogę znaleźć tego Groundhoga. Mógłbyś może wysłać na maila (mcszumi
    na gmailu), albo wysłać na jakiś serwer?

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 6. Data: 2010-12-11 21:00:13
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ie0ind$28f$...@n...onet.pl...
> [...]
    > in news:ie01jo$5sb$1@newsread.aster.pl

    > Nie mogę znaleźć tego Groundhoga. Mógłbyś może wysłać na maila (mcszumi na

    W Android market :)

  • 7. Data: 2010-12-11 21:00:48

> [...]
    > in news:ie01jo$5sb$1@newsread.aster.pl

    > Nie mogę znaleźć tego Groundhoga. Mógłbyś może wysłać na maila (mcszumi na

    przepraszam nie doczytałem że to pod Symbiana...