  • 61. Data: 2010-12-13 10:06:00
    Temat: Re: Kilka uwag odnosnie iPhone 4
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-12-13 10:23, osiek pisze:

    > Trzymając się złośliwości Waldka po co odłączać od gniazdka skoro można
    > ładować z USB :P

    Bo ładowarka z reguły ładuje prądem 1A a komputer maksimum 500mA, więc
    na krócej fon zamienia się w przewodowy :P

  • 62. Data: 2010-12-13 14:17:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ie347p$pd0$1@news.onet.pl>, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

    > A to skad wyjales? Miales ten telefon w ogole w rece? Mam ci nagrac film
    > i pokazac jak to sie robi?

    E, kolega jest po prostu zawidziony ze ten kluczowy ficzer jest znany
    poza Nokia i HTC.

    TA

  • 63. Data: 2010-12-13 14:43:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <x...@l...institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > o... rzeczowy argument.. brawo.

    Ja dodam - jestes fanatykiem.

    TA

  • 64. Data: 2010-12-13 21:48:03
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 12.12.2010 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > mam go w ręce prawie codziennie. I bardzo długo można było skasować
    > wyłącznie wszystkie wiadomości na raz. Bo tak.

    Taki model _nigdy_ nie był w pl sprzedawany. 3g od zawsze miał możliwość
    dowolnego kasowania poszczególnych sms, czatów czy wszystkich rozmów z
    daną osobą.
    Nie szło chyba tylko wywalić wszystkich na raz, no chyba że ustawienia
    fabryczne :)

  • 65. Data: 2010-12-14 19:32:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:05, Waldek Godel pisze:

    > Ja cię proszę, nie wyciągaj innym TEGO z KF...

    Ty zajmij sie juz pogrzebem babci a nie nekrofilia ciagle

  • 66. Data: 2010-12-14 19:33:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-12 21:04, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Pomylił ci się software z hardware. Chyba że masz jakiś pomysł, jak można
    > popsuć matrycę żeby dawała zafarb tylko w centrum.

    Ja wiem ze MStrole sa lekko "rteciowi" i robia zwarcia ale to da sie
    wyleczyc

  • 67. Data: 2010-12-14 19:35:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-13 02:16, Waldek Godel pisze:

    > A ja cały czas zadaję pytanie - czy takiego gejfona w rękach osoby która
    > przesiadła się z Nokii series40 na gejfona i która używa tego gejfona tak
    > samo jak nokię, wciąż należy traktować jako smartfona? Technicznie tak, ale
    > już choćby rynkowo - nie bardzo.

    Nie oszmiej sie Wladus bo 90% uzytkownikow Nokii ze zdziwienie zauwaza w
    dniu smierci iz mialo smartphona