    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kilka moich gniotow.
    Date: Wed, 29 Jul 2009 23:05:44 +0200

    "XX YY" 7...@v...goo
    glegroups.com

    : mial byc text inspirujacy a przeinspirowales.
    : w zwiazku z tym zamiast zmian mojej konkluzji wyszedl taki odlot , ze
    : mozg staje i nie moge opublikowac-zbyt szokujacy.
    : nie mozesz napisac czegos bardziej stonowanego ?

    Choć ktoś tu (tu, czyli w tym wątku) pyta o to, co dzieje się akurat
    teraz w średniowieczu, a Ty jesteś niezadowolony z opisywanej przeze
    mnie przeszłości -- nie tworzę dziś przeszłości pod czyjekolwiek
    oczekiwania. Mógłbym napisać coś stosowniejszego, gdyby moje życie
    miało do tej pory inny/stosowniejszy przebieg. Przeszłość istnieje
    niezależnie od kursu obieranego dziś przez biskupów.

    Fajnie by było, machając dziś kropidłem, zmienić przeszłość (na
    co liczą duchowni) ale przeszłość nie zależy od teraźniejszości.

    Dzień wczorajszy należało budować wczoraj -- dziś jest na to za późno.

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'