  • Data: 2009-07-30 12:30:26
    Temat: Re: Kilka moich gniotow.
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisałem wielokrotnie w tym wątku, Także i w innych miejscach napisałem.
    > (w skrócie --> rękami Kopani zmarnowali mi życie, myśląc, iż zmuszą mnie
    > do płacenia na Kościół)

    trza bylo dac dobrowolnie - nie muslieliby myslec , ze Cie zmusza , a
    tym samym myslac nie marnowaliby Ci zycia.
    Mogliby niemyslec , a tym samym Twe zycie nie podlegaloby marnowaniu.

    > : Ciesz sie ze nie masz baby w domu - moj znajomy ma psa i twierdzi .
    > : ze gdyby wiedzial ze bedzie takim przyjacielem to by sie nie zenil.
    > : Kup sobie moze psa zamiast obiektyw i znajdziesz sens zycia w
    > : przyjacielu.
    >
    > Nie dziwię się temu, że pedał nie ceni żony. :)

    nie ma informacji na temat ze jest pedalem.
    Byc moze sadzi , ze pies zaspakaja jego uczucie potrzeby przyjazni w
    wiekszym stopniu niz zona.
    Prawdopodobnie nie o sex tutaj chodzi czy zaspokojenie popedu
    plciowego.

    > Dla heteroseksualnego żona jest dobrem najcenniejszym, jak to określił
    > Sikorski, gdy zauważył, że Rokita najcenniejsze swe dobro oddał Kaczyńskiemu. :)

    Zlosliwosc , ktora zdaza sie w polityce a zdazac sie nie powinna.
    W sumie zabawne skojarzenie , ale nie sadze zeby bylo prawdziwe.
    Tzn nie wierze zeby Kaczynki przyjal dobro Rokity. Co najwyzej mogl je
    zatrudnic odplatnie w ktorejs z podleglych instytucji .

    > Cieszę się z tego, że Benedykt XVI kładzie kres sponsorowaniu pedałów. :)
    > Szkoda, że homoseksualiści mają tak wielki wpływ na świat.
    >
    > Dobrze jednak, że przyznają się do tego, iż wg nich kobieta jest mniej warta od
    psa. :)

    Specjalnie nie sledze co sie dzieje w tych kregach , powiem wiecej
    wogole nie sledze.
    Jesli z taka opinia sie spotkales to co czytasz i gdzie sie obracasz ?

    Chyba ze to takie luzne skojarzenia , ale dlaczego ida w tym
    kierunku ?
    Ja co najwyzej napomknalem ze zamiast obiektywu moze psa?
    Czasem zamerda ogonem czego obiektyw nie potrafi.