  • Data: 2009-07-30 11:25:22
    Temat: Re: Kilka moich gniotow.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "XX YY" 0...@k...goo
    glegroups.com

    : ja nie wiem co masz przeciw duchownym , sa rownie bezradni jak Ty a
    : moze jeszcze bardziej.

    Napisałem wielokrotnie w tym wątku, Także i w innych miejscach napisałem.
    (w skrócie --> rękami Kopani zmarnowali mi życie, myśląc, iż zmuszą mnie
    do płacenia na Kościół)

    : Ciesz sie ze nie masz baby w domu - moj znajomy ma psa i twierdzi .
    : ze gdyby wiedzial ze bedzie takim przyjacielem to by sie nie zenil.
    : Kup sobie moze psa zamiast obiektyw i znajdziesz sens zycia w
    : przyjacielu.

    Nie dziwię się temu, że pedał nie ceni żony. :)

    Dla heteroseksualnego żona jest dobrem najcenniejszym, jak to określił
    Sikorski, gdy zauważył, że Rokita najcenniejsze swe dobro oddał Kaczyńskiemu. :)

    Cieszę się z tego, że Benedykt XVI kładzie kres sponsorowaniu pedałów. :)
    Szkoda, że homoseksualiści mają tak wielki wpływ na świat.

    Dobrze jednak, że przyznają się do tego, iż wg nich kobieta jest mniej warta od psa.
    :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'