  • Data: 2009-07-30 07:00:15
    Temat: Re: Kilka moich gniotow.
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > Fajnie by było, machając dziś kropidłem, zmienić przeszłość (na
    > co liczą duchowni) ale przeszłość nie zależy od teraźniejszości.
    >
    > Dzień wczorajszy należało budować wczoraj -- dziś jest na to za późno.

    a ja mysle , ze to byloby calkiem zabawnie gdyby czas biegl do tylu.
    zycie zaczynaloby sie pogrzebem , zamiast starzec , bylibysmy coraz
    mlodsi ,
    rodzice tryskali by szczesciem , gdybysmy schodzili z tego swiata w
    formie porodu.

    ja nie wiem co masz przeciw duchownym , sa rownie bezradni jak Ty a
    moze jeszcze bardziej.
    Ciesz sie ze nie masz baby w domu - moj znajomy ma psa i twierdzi .
    ze gdyby wiedzial ze bedzie takim przyjacielem to by sie nie zenil.
    Kup sobie moze psa zamiast obiektyw i znajdziesz sens zycia w
    przyjacielu.