  • Data: 2009-07-29 21:27:36
    Temat: [OT] Re: Kilka moich gniotow.
    Od: hrabia <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/27/2009 09:12 PM, Roger from Cracow wrote:
    > Co jeszcze jest zakazane i by tu mozna bylo powiesic... ? O, wiem
    > w Polsce geje są niemile widziani, zdecydowanie powinny byc wystawy
    > porno z sexem gejow w kazdym duzym miescie na rynku, ku przestrodze...

    Hipokryzja hektolitrami się wylewa. Abstrahując od tego, czy kler maczał
    w tym palce czy nie, ale jestem pewien, że za taką ("taką" czyli
    cholernie kontrowersyjną i wręcz niesmaczną) wystawą są "całym sercem".
    Natomiast pierwsi bedą krzyczeć przeciwko każdej próbie pokazania
    sugerowanych przez ciebie tematów. Ot, taka typowa w ich przypadku
    wybiórcza tolerancja. "Toleruję tylko to, co mi się podoba". :-)

    Oczywiście nikt nie ma prawa zabraniać im nauki o tej tolerancji,
    przecież mają monopol na prawdę (i kilka innych patentów z cudami włącznie).

    Ale zrobiło się niebezpiecznie politycznie więc obiecuję, iż nie zabiorę
    więcej głosu w tym wątku (choć aż korci mnie aby wylać co nieco więcej
    żółci :-) ), przynajmniej jeśli chodzi o posty zupełnie odległe od
    fotografii.

    PS. Czyż nie podobną wystawę chciał zrobić tatuńcio Końskiego Łba w
    budynku europarlamentu? Lub, co najgorsze, nawet zrobił?

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net