  • Data: 2009-07-27 09:12:53
    Temat: Re: Kilka moich gniotow.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Winetoo" h4jnkg$ucp$...@n...interia.pl

    > Nie rozumiesz problemu. Kobiety które decydują się na aborcję nie chcą być w ciąży.

    Sprzątaczka też nie chce szorować kibli, ale jeśli dostanie zapłatę -- wyszoruje.
    Podobnie sprawa ma się z cała masą zawodów -- bez zapłaty nie chcą ludzie pracować.

    > Gdyby tylko nie chciały dziecka to by jes urodziły i oddały komuś kto

    Ale oddać nie chce. Natomiast sprzedałaby bez trudu -- czy za 10 tysięcy,
    czy za 20, czy za 50, czy za 100 -- trudno określić cenę rynkową, ale
    na pewno od jakiegoś pułapu ciąża nie ciążyłaby aż tak mocno.

    Prostytutka nie chce, aby ją traktowano jak szmatę, ale gdy jej zapłacisz...

    > czeka latami w kolejce.

    Problem oczekiwania można rozwiązać.

    > W wielu miastach Polski są odpowiednie miejsca gdzie można bez konsekwencji oddać
    niechciane dziecko i zjawia się tylko kilka

    Jak to w wielu? Wszędzie na porodówkach. :)

    > kobiet rocznie. Jest rynek nielegalnych adopcji gdzie za dziecko płaci
    siędziesiątki tysięcy i ciągle jest więcej chętnych niż
    > dawców.

    Może warto zalegalizować zamiast płakać nad niechcianymi dziećmi
    i nad niechcianymi rodzicami.

    > Problemem jest bycie w ciąży - bo się dowiedzą rodzice / znajmi / sąsiedzi albo...
    mąż.

    Za odpowiednie wynagrodzenie można wyjechać i zniknąć z oczu
    rodzicom/znajomym/sąsiadom albo... mężowi.

    > PS. Wszystkie główne religie uznają aborcję za zbrodnię więc czepianie się tutaj KK
    jest bez sensu.

    Wszystkie religie też uważają, że zachęcanie do zbrodni, instruktaże
    itp. działalność też jest zbrodnią. A te zdjęcia uczą ludzi, co robić
    z niechcianymi dziećmi. :) Oswajają z problemem, czynią z aborcji coś
    normalnego, powszechnego, odbierają aborcji status zbrodni. :)

    Jak myślisz -- dlaczego w czasie wojny ludzie są aż tak okrutni?
    Ano dlatego, że są oswojeni z okrucieństwem i zbrodnią. :) Mają
    to okrucieństwo na co dzień wokoło siebie, żyją nim, nasiąkają
    nim i się stają zbrodniarzami. :)

    Może dla kompletu pokazujmy publicznie, jak podrabiać pieniądze,
    uczmy budowania bomb, okradania sklepów, napadania na staruszki...
    A każdego, kto zauważy, iż w ten sposób tworzy się przestępców,
    odsądzajmy od czci i wiary tak zwanej. :)

    -=-

    Ja nie piszę (co mi sugerujesz) że aborcja jest dobrem, ale że te zdjęcia są złem. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'