  • Data: 2009-07-27 23:27:13
    Temat: Re: Kilka moich gniotow.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "lew" h4k3b8$kfq$...@a...news.neostrada.pl

    > np. na lekcjach religii na terenie w którym mieszkam dzieci mogą usłyszeć
    > że jeśli np. ojciec nie jest katolikiem to pójdzie do piekła...

    Ponoć Unia ma refundować budowę metra stąd do wieczności,
    więc chodzenie do piekła nie będzie potrzebne. ;)

    Mnie na religii uczono, że każda religia jest dobra, ale to
    były czasy Pawła VI i Jana XXIII, nie zaś Jana Pawła II. :)

    W poniedziałek (wczoraj) byłem w ,,Lipkach'' -- Bohoniki i Kruszyniany,
    gdzie są meczety i Tatarzy. Dowiedziałem się tam, że rzymskokatolicki
    biskup z Wrocławia, Gulbinowicz podarował im podstawkę z różanego drewna.

    Tak było przed Janem Pawłem II. Teraz jest inaczej.

    > czy raczej odrazę? Tylko miłość rodzi miłość,

    Tylko miłość rodzi miłość? IMO tylko, dlatego młodych ludzi
    trzeba kochać - i to czynami, nie bredzeniem o miłości. :)

    > straszenie na różne sposoby nic nie da...

    Mądry, gdy będzie straszony, odpowie -- ,,nie lękaj się''. :)
    Ale i pomyśli -- co za debil mnie straszy. :)
    Mnie, za Pawła VI uczono -- nie lękaj się i nie poddawaj,
    choćbyś miał przeciwko sobie cały świat. Ja w tej wierze
    wychowałem się, czy raczej zostałem wychowany, więc
    i biskupom Jana Pawła II nie poszło ze mną gładko. )

    Rzymskokatoliccy duchowni często i gęsto walczą słowami z aborcją,
    ale mnie skazali na głodową śmierć. :) W efekcie połamane zostały
    moje palce (mleko jest drogie i nie miałem nań pieniędzy) i popsute
    zostały moje kolana; straciłem pracę i wiele lat życia; nie założyłem
    rodziny i jestem bezrobotny -- tak wygląda w świetle faktów prawdziwa
    troska o życie rzymskokatolickich duchownych w Polsce; gdyby nie
    Benedykt XVI -- nie żyłbym już. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'