  • Data: 2018-08-16 12:00:03
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik p...@g...com ...

    > taka patologia jest w piatek na A20 ale niektorzy Niemcy juz sie
    > nauczyli ze trzeba ciagnac prawym, jedziesz swoje i jak dojedziesz
    > do TIR-a to zmieniasz pas a ze narod uprzejmy to zazwyczaj
    > wpuszczaja :-) i przypomnijmy ze nie sa ograniczeni limitem 140 km/h
    > i takie slimaki niezle ich irytuja

    o to jest głowna róznica miedzy jazda u nas i w DE.
    U nas jak włączysz kierunkowskaz sygnalizujacy zmiane pasa, to ten obok
    czesto przyspieszy zeby ci to uniemozliwić.
    A w DE najczesciej zrobi ci miejsce.

    Troche generalizuje, ale to jest moje pierwsze spostrzezenie jak
    wyjezdzam za granice do DE.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,