  • Data: 2018-08-17 21:11:32
    Temat: Re: Kiedy można komuś wjechać w dupe bezkarnie?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-17 o 11:59, Budzik pisze:

    > A teraz rozroznij inna rzecz: jakie ryzyko powoduje stojacy na swiatłach
    > i klaksonujacy kierowca z drugim ktory mało wprawnemu kierowcy mruga po
    > lusterkach przy predkosci rzedu 90-100 na godzine...

    Jeśli kierowca jest mało wprawny to ma do tego prawy pas na drogach
    szybkiego ruchu. Nikt mu nie broni zdobywania umiejętności w ten sposób.
    Cały czas trąci mi tu Twoją aprobatą dla takich zachowań jak opisałem
    wcześniej: gość na obwodnicy/autostradzie jadący równolegle do tych po
    prawej. Przed nim nikogo a za nim kilkusetmetrowy sznurek aut.

    To po pierwsze. A po drugie czemu nie miałbym rozróżniać
    nieporównywalnych sytuacji?

    > Zacznijmy moze od tego, ze jezeli jest duzy ruch (patrz np roznego
    > rodzaju obwodnice) to jazda 140 i mijanie sznura samochodów na prawym
    > pasie to nie jest ani nic madrego ani pozytywnego.

    Nie chcę oceniać. Najbardziej pozytywne pewnie byłoby iść pieszo albo
    nawet nie wstawać z łóżka bo prędkość zabija - więc nie używajmy jej.
    :-) Jadę tak jak większość na lewym pasie. 120-140 to najczęściej
    widywane prędkości, przynajmniej tutaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek