    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Date: Thu, 8 Aug 2024 12:21:05 +0200
    <1nz57v5uqeb3x$.qghafiqjt2yj$.dlg@40tude.net>
    <v8orkv$mued$1@news.icm.edu.pl> <v8q459$ja59$1@dont-email.me>
    <v8rbou$r3ar$1@news.icm.edu.pl> <v8rkcl$rhq0$1@news.icm.edu.pl>
    <v8rlbe$15ae8$2@dont-email.me> <v8u4q4$1058j$1@news.icm.edu.pl>
    <v8vblh$2fvho$1@dont-email.me> <v90nii$14etu$1@news.icm.edu.pl>
    <v90u2u$3e6hl$1@dont-email.me> <v91tbm$ga3$1@news.chmurka.net>
    <v91vl6$3q8mm$6@dont-email.me> <v925l8$q0v$1@news.chmurka.net>

    On 08/08/2024 12:11, io wrote:
    > Dla kogo? Po co?

    Dla mnie. W celu wykonania zleconaj pracy.

    > A próbowałeś chociaż?

    Jako dziecko tak, mój dziadek był zapalonym wędkarzem. Miał kilku
    kolegów. Bardzo lubił każdy wolny czas poświęcać na gapienie się w
    spławik w lokalnym stawie. Sam byłem z nim wielokrotnie "na rybach".
    Poza tym, że bardziej od spławika interesowała mnie budowa kołowrotka, a
    bardziej od łowienia ryb mozliwośc poczytania o czymś interesującym,
    sama wyprawa na "ryby" zazwyczaj kończyła się przepaleniem kilku godzin
    w samotności i pustym wiaderkiem, a jeśli coś w wiaderku było, to nie
    dało się tego przełknąć w fazie końcowej z uwagi na posmak papieru
    nasączonego błotem.

    Po latach odkryłem, że gapienie się w spławik nie było jedyną
    czynnością, dla której towarzysto zapalonych wędkarzy się spotykało. To
    wyjaśniło częsciowo zagadnę fascynacji spławikowej.

    Co do worka ziemniaków, nie próbowałem. Myślisz, że to może być
    interesujące? Warto spróbować?