-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kabriolet w ogóle
Date: Wed, 18 May 2011 09:09:14 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 28
Message-ID: <iqvrb2$b65$1@inews.gazeta.pl>
References: <iqun7f$l2p$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: zsd.cbr.tp.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1305702562 11461 217.96.70.74 (18 May 2011 07:09:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 May 2011 07:09:22 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: vladpalovnik
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2368998
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
news:iqun7f$l2p$1@node2.news.atman.pl...
> chyba chce kabrioleta. Z doświadczeń z jazdy kabrioletami:
> parenaście lat temu corvette cabrio przez około 3 dni - pętanie się po
> mieście i palenie gum
> co jakiś czas vw kubelwagen, ale toto jedzie 40 km/h i powiedzmy że
> bardziej "roadster" niż cabrio i przy tej prędkości w 70 letniej blaszance
> nie ma miarodajnych odczuć.
> tak więc czy ktos mnie zasypie sensownymi argumentami "chłopie daj sobie
> spokój bo....." czy spokojnie kupowac w ciemno kabrioleta i cieszyć się
> wiatrem we włosach i niebem gwiaździstym nad głową.
> Czy kabrio ma jakieś istotne cechy przez które jest mniej komfortowy w
> eksploatacji od auta ze stałą budą?
> P.S.
> To nie ma być główne i jedyne auto w domu. Powiedzmy że zabawka z
> założeniem że jak się uprę to trasę 500-700 km też nią zrobię.
Szukałbym jakiegoś z hardtopem, to likwiduje sporo wad kabrioletu. Dach
jednak poprawia znacznie sztywność nadwozia. Poza tym hardtopu nie przebije
byle złośliwiec jakimś szpikulcem. Kolega z pracy miał mx5 starszą z miękim
dachem i zmienił na nowszą z hard topem, według jego relacji niebo a ziemia.
Z zamkniętym dachem w zasadzie jak normalne auto, a z otwartym normalnie jak
kabriolet. Dodam, że jeżdzi cały rok, bo to jego jedyne auto, z tym, że po
prostu niewiele jeździ.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.05.11 09:23 n...@o...pl
- 18.05.11 09:29 Przemek V
- 18.05.11 09:35 Przemek V
- 18.05.11 09:40 Mariusz Chwalba
- 18.05.11 10:05 Mariusz Chwalba
- 18.05.11 10:14 Jarek Andrzejewski
- 18.05.11 10:21 Mario
- 18.05.11 10:20 Przemek V
- 18.05.11 10:23 Mariusz Chwalba
- 18.05.11 10:23 Vlad The Ripper
- 18.05.11 11:27 Jackare
- 18.05.11 11:37 bratPit[pr]
- 18.05.11 11:44 Jackare
- 18.05.11 13:21 Przemek V
- 18.05.11 13:26 Piotr Klimek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=