eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKabriolet w ogóleRe: Kabriolet w ogóle
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kabriolet w ogóle
    Date: Wed, 18 May 2011 09:09:14 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <iqvrb2$b65$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iqun7f$l2p$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: zsd.cbr.tp.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1305702562 11461 217.96.70.74 (18 May 2011 07:09:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 May 2011 07:09:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: vladpalovnik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2368998
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    news:iqun7f$l2p$1@node2.news.atman.pl...
    > chyba chce kabrioleta. Z doświadczeń z jazdy kabrioletami:
    > parenaście lat temu corvette cabrio przez około 3 dni - pętanie się po
    > mieście i palenie gum
    > co jakiś czas vw kubelwagen, ale toto jedzie 40 km/h i powiedzmy że
    > bardziej "roadster" niż cabrio i przy tej prędkości w 70 letniej blaszance
    > nie ma miarodajnych odczuć.
    > tak więc czy ktos mnie zasypie sensownymi argumentami "chłopie daj sobie
    > spokój bo....." czy spokojnie kupowac w ciemno kabrioleta i cieszyć się
    > wiatrem we włosach i niebem gwiaździstym nad głową.
    > Czy kabrio ma jakieś istotne cechy przez które jest mniej komfortowy w
    > eksploatacji od auta ze stałą budą?
    > P.S.
    > To nie ma być główne i jedyne auto w domu. Powiedzmy że zabawka z
    > założeniem że jak się uprę to trasę 500-700 km też nią zrobię.


    Szukałbym jakiegoś z hardtopem, to likwiduje sporo wad kabrioletu. Dach
    jednak poprawia znacznie sztywność nadwozia. Poza tym hardtopu nie przebije
    byle złośliwiec jakimś szpikulcem. Kolega z pracy miał mx5 starszą z miękim
    dachem i zmienił na nowszą z hard topem, według jego relacji niebo a ziemia.
    Z zamkniętym dachem w zasadzie jak normalne auto, a z otwartym normalnie jak
    kabriolet. Dodam, że jeżdzi cały rok, bo to jego jedyne auto, z tym, że po
    prostu niewiele jeździ.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: