  • Data: 2011-05-18 09:23:04
    Temat: Re: Kabriolet w ogóle
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Od 5 lat jeżdżę w weekendy i: "na wczasy" autkiem typu: "targa".
    Jest sporo wad, ale frajda wszystko rekompensuje.

    > Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > O takie właśnie spostrzeżenia mi chodzi - dzięki wielkie. Syfu u mnie w
    > mieście sporo i kolejny obiekt wymagający ciągłego utrzymywania czystości
    > mnie nie rajcuje....
    Niestety praktycznie po każdej przejażdżce bez dachu wygląda jak auto z dachem
    po kilku miesiącach bez sprzątania. Przynajmniej jeśli chodzi o kurz i piasek na
    tapicerce.

    > A jakieś spostrzezenia co do tras ?
    Komfortowo jedzie się do 100km./h. Najwyżej 120. Później za duży huk. Piach po
    oczach, nawet przez okulary podwiewa. Z resztą nawet przy mniejszych
    prędkościach kiedy mijasz ciężarówkę to piachem, mimo okularów po oczach daje.
    No i w słoneczna pogodę, na trasy dłuższe niż 50km. obowiązkowo długi rękaw i
    kapelusz z ogromnym rondem ;-)
    Inaczej kończysz trasę: "na Leppera".
    Zostawiam w mieście otwarty. Mam alarm z czujką ultradźwiękową w środku. Jeśli
    ktoś wsadza łapę od razu pierwsza strefa reaguje.
    Na razie nikt mi nie napluł, nic nie wrzucił nic nie pociął. Pewnie to wszystko
    przede mną?
    Polecam MX-5 albo MR2 do takiej rozrywki, choć swojego speedy-ego nie
    zamieniłbym na nie, mimo gorszego komfortu i braków w wyposażeniu.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http;//speedyelise.fora.pl