  • Data: 2011-05-18 09:35:27
    Temat: Re: Kabriolet w ogóle
    Od: Przemek V <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 18, 9:23 am, n...@o...pl wrote:
    > Witam serdecznie.
    >
    > Od 5 lat jeżdżę w weekendy i: "na wczasy" autkiem typu: "targa".
    > Jest sporo wad, ale frajda wszystko rekompensuje.

    > Niestety praktycznie po każdej przejażdżce bez dachu wygląda jak auto z dachem
    > po kilku miesiącach bez sprzątania. Przynajmniej jeśli chodzi o kurz i piasek na
    > tapicerce.

    Wydaje mi się, że to zależy od aerodynamiki konkretnego modelu. Jakoś
    w MX-5 nigdy nie miałem wrażenia żeby się strasznie syfiły w środku w
    trasie. Od stania z otwartym dachem owszem.

> [...]
    > No i w słoneczna pogodę, na trasy dłuższe niż 50km. obowiązkowo długi rękaw i
    > kapelusz z ogromnym rondem ;-)
    > Inaczej kończysz trasę: "na Leppera".
    > Zostawiam w mieście otwarty. Mam alarm z czujką ultradźwiękową w środku. Jeśli
    > ktoś wsadza łapę od razu pierwsza strefa reaguje.
    > Na razie nikt mi nie napluł, nic nie wrzucił nic nie pociął. Pewnie to wszystko
    > przede mną?
    > Polecam MX-5 albo MR2 do takiej rozrywki, choć swojego speedy-ego nie
    > zamieniłbym na nie, mimo gorszego komfortu i braków w wyposażeniu.

    Trzeba spróbować i samemu wyrobić sobie zdanie. Znajomy kupił Volvo
    C70 CC i stwierdził po 6 miesiącach, że to kompletna pomyłka. Tym
    wszystkim hatchbackom w wersjach cc też moim zdaniem czegoś brakuje -
    takie ni pies ni wydra. Ale takie Elise, MX-5, MR-2 jakoś bardziej
    kręcą. Barchetta - jakoś nie mam przekonania. MGF - trochę wydumka ale
    już prędzej. W MR-2 Boxsteropodobnym jest kompletny brak bagażnika -
    ZERO więc nawet na weekend ciężko się spakować.