eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!.POSTED!not-for-mail
    From: "Malkoit" <g...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable. Regulator.
    Date: Sat, 23 Jun 2018 08:32:24 +0200
    Organization: Mixmin
    Lines: 35
    Message-ID: <pgkpk6$am4$4@news.mixmin.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2a8d7a$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge3jr$1ro$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <pgggoh$dcq$1@news.mixmin.net>
    <a...@g...com>
    <pghbc8$pr0$2@news.mixmin.net>
    <3...@g...com>
    <pgi2dk$vj7$3@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <pgj72q$o74$3@news.mixmin.net>
    <5b2d58de$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 23 Jun 2018 06:33:42 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.mixmin.net;
    posting-host="e5b85b8b4dc979812a257ea124d56a72d1e9fa7e";
    logging-data="10948"; mail-complaints-to="a...@m...net"
    In-Reply-To: <5b2d58de$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.19694
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634434
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5b2d58de$0$586$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2018-06-22 o 18:09, Malkoit pisze:
    >
    >> Do akumulatora podpięty jest inny samochód (diesel) z rozładowanym
    >> akumulatorem i włączony start.
    >> Silnik dawcy pracuje na wyzszych obrotach.
    >> Alternator dawcy jest przeciążony i jest ryzyko uszkodzenia tego
    >> alternatora.
    >
    > Alternator nie może być przeciążony z uwagi na "bufor", czyli akumulator
    > dawcy, który jest tutaj w układzie "stabilizatora napięcia" i jest
    > naładowany. To z niego własnie jest pobierany największy prąd. Napięcie
    > nie spadnie do niższego poziomu niż 11V (w maksymalnym obciążeniu tego
    > połączenia) w opisywanym układzie a co za tym idzie, regulator napięcia
    > alternatora będzie pracował sobie zupełnie normalnie podając prąd
    > wzbudzenia do alternatora i ten będzie się zachowywał dokładnie jak
    > podczas normalnej pracy. Co innego, kiedy akumulator dawcy, to prawie złom
    > i podczas obciążenia napięcie spada do stanu niższego...dajmy 10-9V gdzie
    > alternator idzie pełną mocą, to i tak nie zabijesz ani alternatora ani
    > regulatora. Dopiero podczas pełnego zwarcia, można uszkodzić alternator
    > (diody) lub spalić uzwojenia ale regulator, który tworzy zupełnie osobny
    > obwód nie ulega uszkodzeniu. Regulator napięcia nie ma "wyliczenia" na
    > jakiś maksymalny stan (lub wyższy niż maksymalny-co sugerujesz). Układ
    > elektroniczny regulatora zbudowany jest ze sporym zapasem, który
    > uniemożliwia "przegrzanie" czy "przepięcie". Proponuję poczytać na temat
    > obecnych alternatorów.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > ?Sukces WOŚP klęską PiS?

    Jeżeli projektant przewidział takie obciążenie alternatora jak wyżej
    i zaprojektował alternator z takim zapasem to podaj źródło
    takiej twojej wiedzy, że projektant tak przewidział.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: